verlies ik vruchtwater???

hee lady's

ik ging vanmorge naar de wec en mijn pyamabroek was iets nat... niet overdreven veel, maar ook niet dat je zegt 1 druppel..   vanmiddag ging ik weer naar de wc precies hetzelfde verhaald..   kind was vorige week goed ingezakt, voel het nog wel draaien.. en heb ook wel een beetje 'gerommel'onder in de buik... alsof ik ongesteld word.. kan iemand me vertellen of dit mogelijk vruchwater is??

Hai Suuz, vruchtwater ruikt heel erg zoet en anders zal het ''gewoon'' afscheiding zijn. Tja, zwangeren verliezen nu eenmaal wat meer dan anderen haha...maar als je het niet vertrouwt bel je de vk toch even? Ik ben weleens erg geschrokken doordat ik een inlegkruisje had gebruikt met die zogenaamde frisse geur, dacht hé, ik ruik iets zoets...nee toch!? Heb ze nooit meer gekocht haha. Succes...liefs, Elle

hoi zuus,ik weet niet of het zelfde is maar ook ik verlies af en toe urine en dan zijn ook geen drupjes,het is wel erg vervelend maar volgens de verloskundige hoort dit erbij helaas.,maar inderdaad als je het niet vertrouwd kun je het altijd even vragen toch?sucses groetjes patries

Hoi,

Ik heb begrepen dat je om het zeker te weten op je hand moet blazen.
Als je dan vocht verliest is het vruchtwater. Verlies je dan niets dan is het geen vruchtwater.

Ik had deze week hetzelfde!
In eens was mijn onderbroek en mijn gewone broek echt nat! Mijn moeder was erbij en zag de natte plek gewoon
Dus even schrikken. ik maar even droge kleren aandoen om te kijken of er meer kwam!

Paar minuten later kwam ik er achter dat ik in een plas thee was gaan zitten die op mijn stoel lag! Mijn zoontje van 2 had net een mok thee omgestoten! Ik had niet in de gaten gehad dat het ook op de stoel terecht gekomen was! Hahaha...we konden er wel om lachen achteraf!

haha ik moet wel erghard lachen nu ik dit lees :D

ik lek nu niet zo meer.. hou het wel in de gaten.. misch was het toch urine??... want thee was het niet hoor ;) hihi..   nou tis wel spannend allemaal hoor...   morgen weer op controle dus dan vragen we het maar even na ..  

groetjesss suuz

Hoi dames,

hier wil ik toch even op reageren.
Ik ben normaal gezien voor het maart-forum, maar vermoedelijk wordt het februari.

Ik ben zwanger van mijn tweede en mijn eerste is op die manier gekomen.
Even verduidelijken:
Ik had ook last van vocht-verlies, wist ook niet of het om urine, wit-verlies of vruchtwater ging. Dus na enkele dagen twijfelen, toch maar even laten testen. En ja hoor, het was wel degelijk vruchtwater en ik moest binnen de 24uur bevallen.
Aangezien ik er al een aantal dagen mee rondliep, moest ik antibiotica krijgen, tegen infectie. Dus ik wil jullie toch de raad geven om dit even te laten nazien... Je weet maar nooit!!

Liefs,
van ons...

nou ik was op controle en het blijkt geeeen vruchtwater te zijn.. heb me dus voor niks druk gemaakt ;)   kindje ligt wel mooi inegdaald :D    

groetjes suuz 36wk6dg

Terug
Bovenaan