verlies je altijd eerst de slijmprop voordat de weeën beginnen?

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het al... Moet je altijd eerst die slijmprop verliezen voor je weeën krijgt of kan  dat ook tijdens de weeën/bevalling?
Ben nu nog niks verloren volgens mij, maar ik heb wel last van voorweeën (denk ik, 't is m'n eerste weet écht niet wat er allemaal gebeurt). Maar dat zou dus betekenen dat ik er niet vanuit hoef te gaan dat t echt doorzet.

Ik hoor graag van jullie!

grts, daantje (38+5 wk)

nee hoor, Bij mijn eerste heb ik de slijmprop nooit gezien.
Nu bij deze kleine heb ik hem well verloren maar zetten de weeen niet meteen in.

bij de eerste heb ik de slijmprop nooit gezien.
en nu ben ik 4 weken geleden de slijmprop al verloren.

dus op zich hoeft dat geen teken te zijn dat het snel begint. ( kan wel natuurlijk)
maar kan ook best dat die pas met de bevalling zelf eruit gaat of dat het zo geleidelijk gaat dat je het niet merkt.

groetjes Dees

hallo
ik heb alle 2 de keren een slijmprop verloren dat is echt heel veel slijm met draden en bloed draden erdoor heen
bij mij begonnen    dan binnen 24 uur de weeeen
maar net wat de andere zeggen het hoeft natuurlijk niet
ik hou er zelf wel rekening mee dat als ik dart verlies dat het gaat gebeuren
succes
marina 39w3d

Ik ben 'm gisteren verloren. Overigens was het bij mij echt een wittig 'propje' van ongeveer 2 cm lang, zonder bloed of draden (sorry hoor voor de details). Nu stond ik wel onder de douche en was ik net naar de wc geweest dus misschien was ik al wat kwijt. Gisteravond de hele avond en deel van de nacht buikpijn gehad (voorweeen?) maar er heeft niks doorgezet. Heb ge-googled tot ik gek werd gisteren (haha) en het verliezen van de slijmprop wil eigenlijk niks zeggen helaas, het kan zomaar nog weken duren. En een heleboel merken het niet eens of verliezen 'm pas bij de bavalling. Bij mij kan het niet langer dan 2 weken meer gaan duren want morgen ben ik 40 weken. We zullen zien...

Succes allemaal!

groeten, Saartje

niet echt een propje maar wel heel veel slijm verloren in laatste weken..

ik ben ook nog niet echt een propje verloren maar wel heel veel slijm   net wat ponyville zegt..... maja kan nog zijn dat k t propje verlies... ben tenslotte nog niet bevallen haha.......

Terug
Bovenaan