Verlies slijpprop??

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nu 36+4 weken zwanger en sinds gisteren merkte ik bij het toiletgang dat ik wat roze afveegde maar eigenlijk was het zo weinig dat ik er niets geks bij dacht. 's avonds werd het dit slijmerig en meer, ook de kleur werd bruin/rood. Ook nu lijkt het meer te worden en vraag ik mij af of ik mijn slijpprop in delen aan het verliezen ben. Al 3 dagen rommelt het behoorlijk in m'n buik en merk nu wel dat ik het behoorlijk spannend vind, ondanks dat ik weet dat het verliezen van de slijmprop niet hoeft te betekenen dat de bevalling kan beginnen.</p><p>Zijn er mensen die ook zo hun slijmprop verloren hebben? Of kan het wat anders zijn? </p><p>Sorry voor het wat viezig verhaaltje.</p><p>Gr Patricia </p>

Ik ben mijn slijmprop in één keer verloren (en dat is véél!), dus hoe het er in delen uitziet weet ik niet, maar het zou natuurlijk kunnen. Gelukkig hoeft dit niet te betekenen dat de bevalling begint idd. Hou in de gaten of je geen regelmatige krampen krijgt die erger worden. En bij twijfel: bel de verloskundige.

Als ik jou was zou ik de vk even bellen.
Slijmprop verliezen hoeft niks te betekenen,  maar als ik het zo lees rommelt het best wel bij jou. 

Zou goed kunnen dat het je slijmprop is. Ik verloor het in een keer. Net wat NewMomL zegt... het was veel! Ik verloor op donderdag mijn slijmprop en zondag lag ik te bevallen. Succes!

Ik verloor mijn slijmprop ook in delen. Elke  dag een beetje. Zo'n 5-6 dagen na het begin ben ik bevallen. Dus het zou heel goed kunnen dat je bevalling er heel binnenkort aankomt!

Ik ben het grootste deel in 1 keer verloren en toen bleef het de hele dag wat slijmerig roze bij het afvegen. Dit was met 38+3 weken.
S'avonds is bij mij de bevalling begonnen en de volgende ochtend was onze zoon er. 
Dus het kan wel een begin zijn, maar zoals hierboven ook staat; het kan ook nog even duren.

Succes als het zover is!??

Heb voor de zekerheid de verloskundige gebeld aangezien ik nog onder de 37 weken zit, het is inderdaad de slijmprop die ik in delen aan het verliezen ben. Maar ze geeft ook aan dat het zo nog tot 42 weken kan duren. Het komt zo dichtbij allemaal, vind het zo spannend! Bedankt voor jullie reacties allemaal!

Terug
Bovenaan