verlies van een kindje met een aangeboren afwijking

Hoi mama's,

Ik ben Monique en ik ben 15 November 2007 bij 40 weken en 3 dagen    bevallen dmv een spoedkeizersnede  van Luca*. Luca* had een vorm van dwerggroei en is door de complicaties die hij daarbij heeft gekregen 8 weekjes later overleden op 11 Januari 2008. Inmiddels ben ik weer zwanger, al is dat nog maar heel pril. Luca* heeft ons vast geluksstraaltjes vanaf zijn wolkje gestuurd en ik hoop dat hij trots op ons is.

Ik zou graag in contact komen met mensen met een soortgelijke ervaring.

Als jullie meer weten over Luca* en ons:

www.LUCA.vlindersite.nl

Liefs Monique

hoi Monique,
ik zie dat je dit forum ook gevonden hebt Zo kom je ineens overal dezelfde mensen.
Ik heb hier nog geen verhaal gelezen zoals het jouwe, maar dat betekend natuurlijk niet dat ze er niet zijn. Hopenlijk vind je wat lotgenoten,

groetjes
Patricia mama van Bas*

Hoi Monique,

Ik heb niet geheel hetzelfde meegemaakt als jij en je man. Maar ik wilde je bij deze wel even laten weten dat ik de site voor Luca* echt super mooi vind. En wat een mooi mannetje. Jammer dat hij niet op deze wereld mag zijn.

Ikzelf ben op 7 dec. 2006 bevallen van een zoontje (Danny*)  bij 23 weken. Wij hebben helaas de zwangerschap af moeten breken, omdat hij een zeer ernstige hartafwijking en te kleine longslagader had. Zijn overlevingskansen zouden nihil zijn geweest na de geboorte. Ik ben nu weer 30 weken zwanger van zijn zusje. En volgens alle echo's is ze gezond, en hopen wij binnen nu en 12 weken haar vast te mogen houden!

Nogmaals: een hele mooie site, en ik hoop dat je nu zwanger mag zijn van een gezond kindje en dat jullie gelukkig worden met Luca* in jullie hart.

Liefs, Kitty (en een vlinderkusje van Danny*)

Hoi Monique,

Ik heb mijn dochter op 12 november, 3,5 week na haar geboorte helaas moeten laten gaan, zij had een ernstige hartafwijking, ze hadden goede hoop dat ze met enkele operaties een zo goed als gewoon leven kon lijden, helaas echter is ze een ruime week na de eerste operatie net toen het beter met haar ging overleden. Achteraf bleek de hartafwijking nog groter dan dat ze hadden kunnen voorzien.
Ik heb net snel een even op jullie mooie site gekeken, wat een lief manneke zeg!
Hoe is het om nu weer zwanger te zijn, wij willen ook weer heel graag, maar helaas zit mijn cyclus niet echt mee.

Groetjes
mama van een sterretje

Terug
Bovenaan