Verlies van mijn zoontje

Hallo meiden,

3weken geleden was ik een trouwe bezoekr op dit forum,ik ben namelijk 2 weken geleden bevallen van een zoontje,helaas heeft hij het niet gered.
Ik was 5 maanden zwanger,de pijn en verdriet kan ik maar niet kwijt vandaar dat ik mijn verhaal hier plaats.

Ik heb 14 uur weeen gehad en dan met de gedachten dat mijn kindje het niet zal halen doet me vreselijk veel pijn.

Ik wil het zo graag proberen maar ben gewoon te bang om dit nog 1 keer mee te maken.

Veel liefs Mary

hoi Mary
voor mij is het nu bijna 4 maanden geleden dat ik ons zoontje ben kwijt geraakt met een zwangerschap duur van 5 maanden,wij hebben ook lang nagedacht en veel gepraat want dat is wat je goed moet doen praten,maar we willen toch graag nog een kindje,voor jou is het wel kort geleden,(voor ons eigelijk ook nog) dus gun je zelf de tijd,want je gaat nog veel faces te gemoet met natuurlijk veel verdriet,mijn bevalling duurde 16 uur en denk er nog elke dag aan.
het is inderdaad niet te beschrijven hoe je je voelt,al weet ik dat heel goed.
ik wens je heel veel sterkte met het verwerken en geef het een mooi plaatsje in je hart,want vergeten doen we het nooit
groetjes Babs

Hoi,
Wij hebben ons kindje verloren met 18 weken zwangerschap Het is inderdaad vreselijk om zoiets mee te maken. Misshien heb je hier iets aan: www. herfst in mijn hart.nl, een site waar vmeer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en waar je ook kunt mailen met deze mensen.
Heel veel stekte in de moeilijke tijd die nog gaat komen!!!!
Anne

Hoi Mary

Ik weet zelf ook hoe het is om je kindje te verliezen...
Ikzelf heb anderhalf jaar geleden mijn dochtertje tijdens de bevalling verloren, na een zwangerschap van 41 weken en 5 dagen...
Het is nog steeds moeilijk, denk er nog iedere dag aan...
Ikzelf heb er heel lang over gedaan om het een plekje te kunnen geven, maar dat is nu wel aardig gelukt.

En ik begrijp ook dat je nog een kindje (of meerdere) wil krijgen, dat daarbij de gedachte speelt, dat je dat niet nog een keer wil meemaken...
Ikzelf heb er oo vaak aan gedacht, en ben nu zwanger(37,3weken) van ons 2e kindje,
Morgen moet ik naar het ziekenhuis om opgenomen te worden. Waarschijnlijk wordt ik zaterdag ingelijd...
Hoop maar dat het deze keer wel goed afloopt...

Maar goed... ik wilde jullie heel veel sterkte wensen in deze periode en de tijd die nog volgt!

Ook ik kreeg een brok in mijn keel na het lezen van je berichtje. Meis ik wil je heel veel sterkte wensen en geef het eerst samen met je partner een plekje zodat jullie er weer sterk genoeg voor zijn om verder te gaan.
Natascha

Hoi Meiden,

Ik wil het een en ander met jullie delen. Ik weet dat ik al heel snel reageer maar het voelt ontzettend goed om te doen.

Ik ben isabel en ben een kleine 2 weken terug bevallen van een dochter NOUK*. Ik was 24 weken en 3 dagen toen zij geboren werd na drie nachten weeen. Ze denken aan cervixinsufficientie! Daarnaast ben ik een DESdochter en het schijnt bij ons vaker voor te komen. Heel erg verdrietig en nog maar zo kort geleden.Maar wel iets om met jullie te delen. Want ieder verlies is groot en of dat nou met 8 weken is of ne een voldragen zwangerschap het maakt niet uit. Je hebt geen levend kindje! Dat willen we toch allemaal. Voor mij is het nog maar kort geleden maar de gedachte naar een volgende zwangerschap is al in volle gang. Ik geef mijn lijf echt nog wel de tijd hoor en ik moet nog op nacontrole. Daar zal ik ook horen of dat ze aan dit euvel wat kunnen doen ( wat ik natuurlijk wel hoop).
Ik wens verder iedereen sterkte. Als je met me wil mailen kan dat.
a_i_veenendaal@hetnet.nl

liefs isabel mama van NOUK* ( 26-05-04)

Terug
Bovenaan