verlies van vocht!!!!

nou dames ben net terug van de verloskundige had al vanaf zondag veel verlies van water steeds het was net of ik in mijn broek steeds had geplast,kon wel 3 keer per dag een schone slip aantrekken,was geen urine want dat ruik je wel maarja wat is het dan wel?
verloskundige heeft even gekeken omdat ze bang was dat mijn vliezen gebroken waren en ik vruchtwater aan het verliezen was..maar volgens haar was het geen vruchtwater maar waarschijnlijk waterige afscheiding ,hele gerustelling dus!
ik moet het wel goed in de gaten houden en als het nog erger word metteen bellen!
we zullen maar hopen op het beste!
x
 
Hey meis,

ik heb hetzelfde en ben hiervoor naar het ziekenhuis geweest. Gelukkig ook geen vruchtwater. Maar hou het idd goed in de gaten allemaal.
Nog even en dan hebben we onze wondertjes in de armen.

Liefs Peet
 
Hoi, Ik heb dit ook gehad afgelopen weekend en ben daar ook voor naar het ziekenhuis geweest, maar het was geen vruchtwater, moet ook bellen als ik het weer heb x
 
Ik heb hier ook last van, ook naar het ziekenhuis geweest en getest maar het was bij mij ook afscheiding. Het rook bij mij ook zoetig, maar het was helaas geen vruchtwater...Ik wil zo graag bevallen...over precies een week ben ik uitgerekend. Spannend!
 
Terug
Bovenaan