Verlies weefsel - vroege miskraam?

Hoi

Ik was 1 dag over tijd vorige week.
Verloor op dag 3 weefsel (grote stukken) en veel bloed. Geen pijn. Wel zat ik om het half uur op het toilet, want ik voelde het aankomen.  Daarna was het vrij snel over. Binnen een week was ik er vanaf.
Vrijdag ga ik naar de huisarts, eens kijken wat die er van zegt.
Zou het een verkeerde innesteling kunnen zijn? Dus vroege miskraam?
Wie herkent dit?

miskraam 15 weken
dochter 5 jr
miskraam bbz 8 weken (okt 2006)

Groeten Eva

I

Hoi Eva,

Moeilijk te bepalen wat er is gebeurd omdat je de bloedingen al achter de rug hebt.
Heb je een test gedaan toen je overtijd was? Dan had je beter kunnen bepalen wat er aan de hand is.

Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook bloed verloren. Eerst was het een eenmalige bloeding wat waarschijnlijk een innestelingsbloeding is geweest. Daar zaten echter geen stolsels bij.
Daarna heb ik een aantal heel heftige bloedingen gehad met stolsels. Dat bleken bloedstolsels te zijn (ik dacht dat het baarmoederslijmvlies was). Omdat ik meteen na een curretage zwanger ben geworden dachten ze in het begin dat het nog stolsels waren die achtergebleven waren na de curretage. Maar toen de bloedingen vaker terugkwamen wisten ze het niet meer zeker. Een van de gynaecologen heeft toen gezegd dat er waarschijnlijk een bloedvat in mijn baarmoeder was geknapt. Dat bloed komt dan in de baarmoeder waarna het stolt en er vervolgens uitkomt. Door het oprekken van de baarmoeder, knapte het bloedvat steeds weer open. Na week 11 zijn de bloedingen gelukkig wel gestopt. Ik had er ook nooit krampen bij wat bij een miskraam meestal wel het geval is (ook niet altijd hoor!).

Als je niet zeker bent van wat er is gebeurd, zou ik idd even bij de huisarts langsgaan. Je kunt natuurlijk ook nog een test doen. Als het geen miskraam is geweest  zou je nog positief moeten testen. Kijk, ik ben misschien een uitzondering want mijn ukkie doet het nog steeds prima na al die bloedingen. Inmiddels ben ik bijna 23 weken zwanger. Dus je weet maar nooit..............

Succes!

Groetjes,
Maike

Hoi Maike,

Bedankt voor je reaktie.
Ik heb idd een zwangerschapstest gedaan en was negatief. Maar ik vind het zo vreemd dat mijn menstruatie zo is veranderd na de bbz. Ik heb die stolsels niet iedere maand,
maar toch al een paar keer gehad.

Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt vrijdag.

Vandaag een vreselijk moeilijke dag voor me. Mijn schoonzusje is bevallen van een dochter. Wij zaten 4 weken na elkaar.

Jij geniet ze van je zwangerschap

Eva

Terug
Bovenaan