verlies

Hoi
toch weer even terug op dit forum.
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik niet meer hoef te verwachten, dat ik ooit weer op mijn oude werklokatie terug zal komen.
mijn leidinggevende heeft misbruik gemaakt van het feit dat ik ziekgemeld was tijdens de miskraam tijd, heeft mij een opleiding/stage project aan geboden , dat blijkt een wassenneus, ik ben gewoon op een andere lokatie gedumpt.
Alsof ik nog niet genoeg aan m ´n hoofd had.
hier ben ik dus helemaal kapot van.

Jeanette

hoi,
Laat je eens goed informeren door een deskundige want volgens mij mogen ze je niet zomaar wegschoffelen tijdens je ziek zijn. Doe in elk geval voorlopig niets vrijwillig en geef dat ook duidelijk aan! En zoek de nodige info op!!
Succes Mick

Hi Jeanette,

Wat onzettend naar voor je zoals ze je hebben behandeld. Is het niet tijd voor je om helemaal naar een andere werkkring uit te kijken. Ik heb al uit je eerdere berichten kunnen opmaken dat je daar niet helemaal lekker op je plek zit.

Heel veel sterkte in ieder geval. Hoe voel je je verder?

Hoi lizzyB.
Wat leuk om weer van je te horen, hoe gaat het nou gaat met jou?
Over mijn werkkring, het is alleen die leidingevende en het is toch echt vanwege mijn kinderwens(ze vrezen voor de continuiteit), dat pik ik dus niet, ik ben inmiddels weer helemaal de oude(misschien zelfs de verbeterde versie) mijn wisselende emoties zijn als sneeuw voor de zon verdwenen en ik zit helemaal vol energie(strijdlust)
Er breken weer spannende tijden aan (eisprong-ongie-wachten)

Succes Jeanette

Jeanette, je klinkt goed zoals je schrijft. Ik ben ook weer helemaal bezig met zwanger worden, alleen is het helaas deze maand niet gelukt. Ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Wel precies op de 28e dag, dus dat is misschien nog wel gunstig voor de volgende berekening. Ach ja, en nu maar weer wachten en hopen...Ik hoop dat het voor jou ook weer snel raak is en raak blijft.

Veel sterkte en succes op het werk!

Liefs Lizzy.

Terug
Bovenaan