Verliezen gebroken?

<p>Heey dames herkent iemand dit ik zat net op de bank en voelde wat lopen. Ik dacht miss urine want ja dat kan natuurlijk gebeuren. Ik ging dus even douchen en ging weer op de bank zitten alleen toen was mijn ondergoed weer nat en een beetje slijmerig alleen het is geen hele vlaag ik ben vandaag trouwens 40 en 5 dagen zwanger herkent iemand dit? Ik heb al wel enige tijd veel druk van onderen</p>

Ik zou de verloskundige ff bellen, vruchtwater blijft lopen dat hou je niet tegen. Druk wat je voelt kan het kindje zijn dat al diep is ingedaald en druk geeft. 

Hoihoi kan goed zijn dat het je vliezen zijn hoor. Heeft ook een bepaalde zoete geur hoorde ik. Zou het even in de gaten houden. Heb namelijk zelf ook is dat ik soort van lek maar dan is het gewoon afscheiding..  ben nu zelf 37+2 En zwanger van de eerste dus weet ook niet precies hoe het voelt. Van verhalen is het dat je het gevoel hebt dat je moet plassen maar het niet op kan houden dat het ineens komt ofzo...anders kan je altijd even je vk bellen he 

Er kan ook een scheurtje in de vliezen aan de bovenkant zitten. Dan sijpelt het vruchteater meer, maar is het niet zo'n plons als je eigenlijk verwacht.

Terug
Bovenaan