verliezen slijmprop

Ik vroeg me zo eens af of er dames zijn die hun slijmprop al verloren zijn.
Ik moet nu nog vier weken, voel me nog uitstekend en merk nog niets.

Het zou natuurlijk al wel vroeg zijn maar het kan.
Is iemand de prop al verloren, of hoe was het bij evt eerdere zwangerschappen?

Zegt het trouwens iets over de vermoedelijke bevalling als je je prop bent verloren?

Ben benieuwd.

Groetjes Anouk

Spannend trouwens he, die laatste loodjes!

hoi hoi, ik moet nog 1.5 week en had t idee wel meer slijm en afscheiding te hebben.
zal wel een klein begin zijn. heb ook veel last van menstruatiepijn.
afwachten. ja spannend he.
groetjes daan

Hey daan,

Zelf heb ik ook veel last van menstruatiepijn.
Het hoort er dus gewoon bij?!
Het begon bij mij 3 weken geleden en vooral s'nachts heb ik er last van.
Het lijkt zelfs de afgelopen week wat pijnlijker te worden.
Herken jij dit ook.

Groetjes, conny 38 weken zwanger

'Het lijkt dat jullie voorweeën hebben, dat had ik bij de vorige ook en het is ook nu weer begonnen. Niet fijn, die krampen, maar bij mij zorgden ze er wel voor dat ik al 3 cm ontsluiting had voor de weeën echt op gang kwamen, dat scheelde weer een paar uur weeën opvangen. Ik ben dus eigenlijk nu wel blij met die krampen, want ze zijn prima te verdragen, terwijl ze wel al een hoop voorwerk doen!

Heb je echt veel last, een warm bad of een kruik helpt goed!

Succes!

Tijdens mijn vorige zwangerschap ben was ik de slijmprop rond de 32 a 33 weken verloren en ben toen met 39 weken bevallen. Nu ben ik de slijmprop ook al een paar weken kwijt. Het zegt helemaal niks over een eventuele bevalling, het kan nog weken duren als je die bent verloren.

Zelf heb ik ook veel last van voorweeen, tijdens me vorige zwangerschap had ik dit niet.
Ben erg benieuwd wanneer het allemaal goed door gaat zetten.

Groetjes Sylvia 37w6d

hoi conny, ja ik heb het in de avonduren en de nacht ook meer die menstruatiepijn.
het is nog wel te verdragen maar soms gewoon een beetje lastig.
ik hoop dat er idd al een aantal cm's "gratis" doorgekomen zijn, we zullen zien.
morgen ga ik naar de vk en wil ik t toch weer even aangeven.
vandaag was ik even een uurtje of 2 naar de markt en langs de winkels en toen kreeg ik echt best een harde buik en een strak gevoel aan de bovenkant...schrok er een beetje van.. rest van de dag niets meer gedaan.
hoe voel jij je verder?
groetjes daan

hey daan,

Ik voel me best wel goed, alleen veel last van me onderrug.
Probeer veel me rust te nemen, maar kan soms gewoon niet stil zitten. haha.
De krampen nemen we idd maar voor lief, helemaal als we daardoor straks sneller ontsluiting hebben.
Gelukkig is nu wel alles klaar, al vanaf 33 weken, maar er zijn altijd wel kleine dingetjes, nog even dat halen voor de kleine, even boxkleed wassen.
Zelfs dat is nu allemaal gedaan, en wordt nu eigenlijk beetje ongeduldig.
Maar het is het wachten waard.
Dus zelf ben je ook nog aardig mobiel?
Het lijkt mij namelijk niks om de hele dag thuis te zitten.

Groetjes, conny

hoi conny, ja dat ken ik hoor. ff dit klaarmaken en wassen, toch nog ff stofzuigen want je weet nooit..
ik ben idd nog erg mobiel, maar net terug van de vk en een beetje op mn kop gekregen.
te hoge bloeddruk, gelukkig was mn urine nog niet slecht, maar dat kan beter.
nu echt 2 dagen met de benen (ivm vocht) omhoog en maandag met ochtendurine terugkomen....
moet t dus ook echt doen... wil niet mn laatste dagen in t ziekenhuis doorbrengen maar gewoon lekker thuis.
net nog ff mega veel boodschappen gedaan, maar netjes in de auto laten staan, kan mn vriend straks tillen en opruimen.... moeilijk hoor want t jeukt enorm om ff die tassen te pakken en in de kasten te zetten... grrrrr.
straks wel een dinertje met vriendinnen, gelukkig bij iemand thuis, moet met mn voeten omhoog maar wel komen.
tsja.. lastig he.
groetjes daan

Terug
Bovenaan