verlof aanvragen

Hoi meiden, ben ik weer met een   vraagje waarmee jullie me misschien kunnen helpen.
Ik wil een dezer dagen mijn verlof aan gaan vragen en nu moet ik dat schriftelijk doen. Ik weet dat er een dokterverklaring bij moet, met de vermoedelijke bevallingsdatum, maar wat moet er dan nog in die brief komen? Natuurlijk wanneer je je verlof in wilt laten gaan, maar zijn er meer belangrijke dingen. En staan er ergens voorbeeldbrieven die je kan downloaden ofzo?

Alvast bedankt voor het meedenken!
Liefs, el.
 
Hoi meis
Ik heb mijn verlof aangevraagd met die doktersverklaring en daarbij geschreven vanaf welke datum mijn verlof in zou gaan. Verder hoefde ik er niks bij te doen, want volgens mij moet je baas dat verder regelen!

xx Bren.
 
Hoi El,

Ik moest alleen een zwangerschapsverklaring inleveren met een notitie erbij of ik 4, 5 of 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof wilde. De rest doet Personeelszaken voor je als het goed is.

Groetjes F.
 
Bij mijn vorige zwnagerschappen heb ik de verklaring ingeleverd, met daarbij mondeling de mededeling dat ik per dan met verlof ga. Niets vragen, gewoon vertellen (scrhiftelijk of mondeling)
 
Terug
Bovenaan