verlof alweer bijna afgelopen!

maandag weer beginnen met werk....dan is het echt voorbij!!!....zal wel héél erg wennen zijn...ben 8 maanden thuis geweest door zw ischias en en natuurlijk verlof....

Ja, 19 april mag ik ook weer werken! Heerlijk! Heb er echt zin in! Klinkt misschien raar, maar ik word echt kierewiet van dat thuis zitten. Ik heb van de zomer door een auto ongeluk al 2 maanden thuisgezeten en dan nu nog eens 4 maanden verlof. Voor mij is het genoeg geweest. Het lijkt me heerlijk om behalve fulltime mama ook weer 'gewoon Marjolijn' te zijn. Het zal zeker wel even erg wennen zijn en flink vermoeiend, maar ik kijk er naar uit!
Liefs,
Mar

Ja, 19 april mag ik ook weer werken! Heerlijk! Heb er echt zin in! Klinkt misschien raar, maar ik word echt kierewiet van dat thuis zitten. Ik heb van de zomer door een auto ongeluk al 2 maanden thuisgezeten en dan nu nog eens 4 maanden verlof. Voor mij is het genoeg geweest. Het lijkt me heerlijk om behalve fulltime mama ook weer 'gewoon Marjolijn' te zijn. Het zal zeker wel even erg wennen zijn en flink vermoeiend, maar ik kijk er naar uit!
Liefs,
Mar

ik ben vandaag officieel begonnen en kan jullie zeggen, het was heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben stik versleten maar voel me zo voldaan!! ( oke ik voel me ook voldaan als mijn huisje aan de kant is en de kids blij en tevreden zijn, maar dit voelt weer even lekker. Ik ben weer een dagje gewoon mezelf geweest, met normaal contact met mensen! :D haha staat wel stom geschreven maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel!

Liefs!

Ik mag woensdag weer beginnen, en heb er ook weer zin in. Even bij de poepluiers en flesjes weg.
Begrijp mij niet verkeerd ik geniet echt met volle teugen van het moeder zijn, maar ben idd blij dat ik ook weer gewoon Geeske kan zijn.

grappig hoe verschillend het kan zijn, ik zie er als een berg tegenop, als ik eraan denk springen de tranen in me ogen. Het lijkt me namelijk verschrikkelijk, met me dochtertje had ik het er ook heel moeilijk mee, en dacht eigenlijk ach met een tweede is dat vast minder, maar nee.
Nog 3 weekjes lekker genieten!

Terug
Bovenaan