Verlof bijna op .en zonder werk:(

Hola.Dames.

Ik wil ff mijn verhaal kwijt,mischiem hebben jullie wat tips.
Mijn verloof is deze week op.en moet gaan werken,allen ik heb geen werk!
Ik moet gaan solicitieren,allen ik weet niet wat!

Ik heb geen diplomas en spreek niet 100 % Nederlands.En ik ben beetje kiskeurig omdat ik wil niet meer schoonmaken ik will een opleding volgen en werken tegelijk allen via Kinderopvang zijn geen plek te vinden.dus moet ik iets anders doen ,allen met mijn tall weet ik niet waar ik terecht kan :::::::(((((.
Dus ik zit thuis te malen en malen wat ik kan doen .
Plus de zorg dat ik mijn kleine moet achter laten bij een oppas moet ff wennen jajjaja maar mama wil zo graag veder leren.
Iemand weet iets voor meedelanders?
Grt Emi

Ik ken je probleem als mijn verlof afgelopen is zit ik ook zonder.. Plus dat hier in Enschede moeilijk plek te krijgen is op een kdv en familie en vrienden werken allemaal

Wat je kan doen is naar een uitzend bureau gaan.. Ga een langs UWV

Weet niet of de (ouderen)zorg wat voor je is??maar ook daarin kun je prima werken en leren,is fijn dat je dan meteen verdient.maar is wel 2 of 3 jaar,maarja dan heb je ook wel leuk en dankbaar werk,(vind ik dan hoor)
liefs jootje(september mama)

Ik zit straks ook zonder werk, als mijn verlof voorbij is. Gelukkig heb ik dan nog recht op 7 maanden ww en kan ik dus rustig solliciteren naar een baan.

het uwv is wel een handige tip. misschien kunnen zij je opweg helpen..

Liefs

Ok dank u voor jullie advies.
Hoopelijk kan ik iets vinden want ik eil echt niet thuis blijven voor mij hele leven,Ik wil de Nederland taal veder leren en werken.
Bedank voor jullie reacties.
Emi

zou idd even bij uwv langsgaan en dan zo regelen dat je eerst wat meer aan je nederlandse taal mag doen, zodat je ze wat zekerder voelt en ondertussen solliciteren op banen waarin je zowel kunt leren als werken. sterkte

Terug
Bovenaan