verlof, de laatste loodjes

Hallo,

Eindelijk heb ik verlof (heb tot 4wk doorgewerkt) Ben blij en trots dat ik het, gezien mijn aandoeningen, tot 4 wk heb volgehouden om te werken.
Ik was nu ook wel echt toe aan thuis zitten hoor.

Maar alles is nu klaar en in theorie kan de kleine komen(bed is de hoogte in en alles staat klaar voor de komst)

Dinsdag bij de vk geweest en ik schrok van de weegschaal, was ik 2 wk geleden nog 2 kilo afgevallen, nu ziiten ze er ineens 6! bij (ach ben inmiddels ook mijn enkels kwijt). Hou nu erg veel vocht vast.
Heeft iemand nog tips om te proberen dat wat minder te krijgen. Ik heb gedurende de dag mijn benen al veel hoog maar krijg nu toch moeite om sloffen ed aan te krijgen.......

Maar het zullen ook wel de bewuste laatste loodjes zijn die we door moeten zien te komen

Nesteldrang heb ik, vind ik zelf, nog niet. Wel wil ik het huis lekker schoon hebben(zou het dan toch??)

groetjes en iedereen ook succes met de laatste loodjes

Femke

Hoi Femke,
Tja, ik moet zelf nog iets meer dan 2 weken en ik moet zeggen dat ik nu pas aan het inkakken ben! Tot een paar dagen geleden liep ik als een kievit, draaide mijn hand nergens voor om, hield bijna geen vocht vast en deed bijna alles met twee vingers in mijn neus......nu is dat dus wel anders. Ik klaag niet hoor want ook ik mag me gelukkig prijzen ondanks mijn historie...... Ik kreeg een hele goede tip mbt vocht vast houden. Bleekselderij eten en paprika's. De gyn bevestigde de bleekselderij maar had nog niets gehoord over paprika!

Meid succes met die bewuste laatste loodjes!

Terug
Bovenaan