Verlof deel 2

Tsja... ik kon weer eens geen berichtjes meer plaatsen...

Ik ga tot 6 weken van te voren doorwerken en heb 3 weken daarvoor al vakantie, dus ik moet nog maar 5 weekjes! Ik ben echt aan het aftellen.

Trouwens Cindy, ik heb ook een B12 tekort maar dat hoeft volgens mij geen probleem te zijn. Ik krijg regelmatig injecties en dat zorgt ervoor dat alles 'op peil' blijft.

Ik weet niet of je er al lang last van heb maar ik al zo'n 2 jaar en sinds die injecties is alles helemaal ok!

Groetjes

Hoi hoi,

Ik stop zo'n 6 weken van te voren. Heb nog zoveel vakantie uren dat ik december stop en half april weer begin als alles goed mag zijn.
Dus er zit vakantie voor of na net hoe het uitkomt t.z.t.

Mijn ijzerwaarden is ook aan de lage kant.
Heb er geen last van gelukkig.
We zien het wel tzt hoe ik mij voel. Nu super in ieder geval.

Groetjes Rianne

Hoi Kiron,

Ik krijg ook al zo'n anderhalf jaar B12 injecties en voelde me daar heel goed bij. Maar nu ik zwanger ben en ook nog ijzer tekort heb en een bloeddruk van 95 over 45 denk ik dat het gewoon een samenloop is waardoor ik zo moe en duizelig ben.

En de VK gaf aan dat ik geen ijzer tableten mag omdat ik B12 injecties krijg. Dus het kan ook zijn dat ik gewoon zo moe ben door het ijzer tekort en lage bloeddruk. Ze gaf wel aan dat de één er meer last van heeft dan de ander.

Maar omdat ik dus gedeeltelijk in de ziektewet zit moet ik 6 weken van tevoren al met verlof.

Liefs Cindy

Hoi

Wij hebben ook nog niks gehoord
verwacht dat ze wel in nov contact op
nemen.
We zijn vandaag met het kamertje begonnen
wat een fris kleurtje al niet kan doen.

groetjes

foutje

De tekst hierboven hoort niet echt thuis in dit onderwerp..... slim

maar ik stop dus 4 weken voor de uitgerekende datum
werk maar 3 uurtjes op een ochtend

groetjes Mel

Ik ga ook 6 weken ervoor met verlof. Moet ook wel, want ik zit nu al voor 25% in de ziektewet.
Heb nu een weekje vakantie, en vanaf maandag moet ik nog maar 7 weken werken.
20 november is mijn eerste verlof dag.
Kijk er nu al naar uit.
Groetjes.

Terug
Bovenaan