VERLOF!!!! en goed nieuws!!!

A

Anoniem

Guest
JOEHOE!!!!! Ik heb VERLOF!!!!!!!!!!!

En het goede nieuws is dat een collega van mijn mannetje het schandalig vind dat dave nu daar zit en die gaat hem van het weekend aflossen!!!
Dus zondag of maandag is mijn manneke weer thuis!!!!!!!!!

Ben behoorlijk van slag geweest deze week, wat enorm veel energie heeft gekost, maar nu moet het beter gaan!!!

Vanmorgen ook  nog bij de VK geweest en alles was gelukkig prima in orde!!!

Meiden, vanaf nu zal ik weer wat vaker reageren!!!

Liefs, Mar

Ooh dat is super goed nieuws!!!! In een woord :Geweldig !!! Nu kan je pas echt genieten van je verlof!!

Monique

hoi mariel,

Wat heerlijk voor je dat je manneke weer thuiskomt. Dan kun je je kinderen toch vertellen wat een held papa is, maar hij is tenminste zeker thuis wanneer je bevalt. Wat moet dat een opluchting zijn. Ondanks dat je van de week melden dat het wel weer ging.

Wij wensen je een fijn verlof, geniet van je manneke(s), en mooie bevalling toegewenst.

memmeh
PS ik hoop dat je toch nog lekker kunt gaan eten voor je trouwdag.

Wat een geweldig nieuws!!! Ik heb elke keer bij een nieuwsbericht of krantenartikel over Griekenland aan je gedacht, vond het zo lullig. Ben echt blij dat hij snel weer thuis is, wat een feest zal dat zijn.

Geniet vast lekker van het vooruitzicht,

Jettepetje

Hoi Marielle,

Wat een SUPERRRRRRRRR  GOED nieuws.
Lief van die collega dat hij Dave gaat aflossen. Het is trouwens ook schandalig dat hij in deze periode opgeroepen is, daar horen ze gewoon rekening mee te houden.

Nu kan jij ook wat meer genieten van je verlof.
Dus........geniet met volle teugen van je 2 mannen en je kleine meid in je buik.

Marielle

Hoi Mariel,

Dat is zeker goed nieuws zeg. Wordt al gek bij het idee dat mijn man nu weg zou moeten. Gelukkig zijn er nog super lieve mensen op deze aardbol, waaronder die collega van je man. Dan kan je mannetje weer lekker naar huis.

Groetjes Empe

heeeeerlijk... zo kun je tenminste ook echt genieten van je verlof!!
wat lief van die collega dat hij het overneemt van Dave!
stoere moppies zijn het die militairen...(nou ja, ex-militair in mijn geval..hihi)
Genieten maar!!
liefs Ciske

Ha Mariel,

Geniet lekker van je verlof en zo meteen van je hubbie als ie weer lekker thuis is !! Wat een schat, die collega, daar heb je tenminste wat aan !!

groetjes,
Hope74

Terug
Bovenaan