Verlof en nu??

Hallo,

Ik heb nu verlof. Heb het idee dat ik heel veel nog moet doen en regelen maar weet eigenlijk ook weer niet wat ik dan allemaal nog zou moeten doen.
Kunnen jullie mij helpen?

En wat zijn jullie allemaal van plan in jullie verlof om de tijd door te komen voor dat jullie wondertje er is??

Thanks Kus Feetje

Hi Feetje,

Ik kijk uit naar mijn verlof. Volgende week is mijn laatste werkweek.
Wat je nog moet doen? Geen idee wat je al klaar hebt, maar ze zeggen dat het goed is dat rond de 37 weken alles klaar staat om het kindje geboren te laten worden.

Ik hoef alleen nog maar wat leuke kleine spulletjes te kopen (flesjes babyolie en zo). Verder ga ik in de eerste week van mijn verlof praten met de drukker over onze kaartjes (wij willen weer iets afwijkends). Een van dingen die ik nog moet doen is kleertjes strijken. Voor de rest zijn wij klaar.

In mijn verlof ga ik me vooral bezig houden met rustig aan doen. Ik heb nogal last van harde buiken en de drie dagen dat mijn zoon op het kdv zit, kan ik mooi gebruiken om uit te rusten. Verder zijn er de normale bezoekjes aan de gyn en haptonoom. En heb ik nog wat andere afspraken staan. Vanaf februari (ben de 20e uitgeteld), plan ik geen afspraken meer in. Er staan er nu een paar en daar laat ik het bij. Verder ga ik ook nog wel op bezoek naar mijn werk. We krijgen per januari de sleutel van het nieuwe pand en ik wil graag weten hoe het vordert.

Gr. Tamara.

Vergeet niet ook van je verlof te genieten! Misschien is het leuk voor jou om wat tijdschriften te lezen of een ervaren moeder uit te nodigen.

Ik ben nu ook met verlof en heb het voornemen om elke dag te zwemmen.

groetjes
Deborah

He,

Thanks voor de reacties. inderdaad lekker uitrusten en genieten van m'n nu nog dikke buik ;-).

Ik heb de kleertjes allemaal al gewassen en al.
het kamertje is klaar.
Moet inderdaad nog wat kleine leuke dingetjes kopen.

Kus Feetje

Hai,

Ik heb na morgen 1jan ook verlof en ben van plan lekker te gaan relaxen en nog een paar kleine dingetjes aanschaffen en verder genieten van het feit dat je nu nog "alleen" bent met je kleine. Je verlof heb je echt verdient dus zorg dat je ervan geniet de tijd erna wordt nog vermoeiend genoeg!

Groetjes Susan

Terug
Bovenaan