verlof en verplicht rust

heb ik gisteren mijn laatste dag op het werk gehad, heb ik gisteravond ineens zo'n last van mijn voet dat ik niet meer kan lopen, blijk ik een ontsteking onder mijn voet te hebben. dus verplicht rust en koelen en mag paracetamol, maar zo lang de pijn te harden is doe ik dat niet.
beetje balen hoor!! en voel me voor de rest nog zo goed dat ik van alles wil doen.

sorry hoor moest even zeuren.

o meid dat is idd wel vervelend dat ik dan ook niks kan doen en verder nog wel... dus allemaal klusjes zitten gaan doen... is makkelijk gezegd dan gedaan... Heb het ook gehad bij mijn eerste zwangerschap!

wat vervelend... denk je van je verlof te gaan genieten heb je dit. Nou ja dan ben je in ieder geval wel goed uitgerust voor de bevalling:). Doe het rustig aan..

lekker toch ff zeuren ff je verhaald kwijt dat mag hier... wel vervelend voor je... zelf zit ik al een paar weken thuis met klachten dus moet ook rust houden mijn verlof zou eignelijk 15 juni ingaan.. neem je rust maar probeer ook zeker te genieten

nee helaas die pijn is nog steeds volop aanwezig, erg balen, kan niet goed lopen, maar ik wil van alles doen.
vandaag echt weinig gelopen en gestaan, dus hoop dat het morgen wat beter is, volgende week krijg ik ws mijn bed in de kamer, misschien dat ik het dan nog meer rust kan geven.

Terug
Bovenaan