verlof! en weer controle gehad van de gyn

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal

Zo ook ik heb eindelijk verlof, nadat ik al velen van jullie erover heb gehoord, mag ik mij nu bij jullie aansluiten.......heerlijk!!

Ik heb vandaag ook weer controle gehad en alles gaat goed! De kleine ligt met het hoofdje naar beneden, maar ja is op 7 mm na is het hoofdje net zo groot als mijn eerste kind was bij 41 weken.......dus de kans dat dit hoofdje straks niet meer doorpast is wel groter geworden.....
We zullen zien!   Ik ben in ieder geval blij dat het kindje goed groeit en het er verder allemaal goed uitziet!

gr mama van MD

Fijn dat je verlof hebt! Geniet ervan!
Wel vervelend dat het hoofdje van de kleine nu al zo groot is. Heb je het nog met de gyn over de bevalling gehad?

Groetjes,
RV

Hoi Mama van MD,

Lekker dat je nu met verlof bent. Geniet ervan. Ik moet zeggen: ik was er enorm aan toe en geniet echt van mijn rust. Die laatste weekjes zijn zwaar zat.
Doe 't lekker rustig aan, en maak je niet te veel zorgen-

Liefs, Annette  

Hoi, dank jullie wel voor de reactie.

Ik heb nog niet gesproken met de gyn over de bevalling.....ik heb nu zoiets van ik wacht het even af tot de volgende week. Ik heb nu namelijk de afgelopen twee keer geprobeerd dit onderwerp aan te snijden, maar ze gaf vorige keer aan dat we over de bevalling nog een keer uitgebreid zullen spreken. Ik wilde dat nu niet weer doen.
Ze gaf wel aan dat ik volgende keer over 2 weken  bloed moet prikken op ijzer vim de aanstaande bevalling.....
Ik wist niet dat ze dat deden.....maar goed.

We zullen dus zien, voorlopig is het afwachten....

gr mama van MD

Hoi mama van MD,

Heerlijk hè? Dat je verlof hebt! Ik typ dit op het moment dat ik bezig ben met mijn laatste werkdagje! Mmmm wat heb ik hier naar uit gekeken zeg!! Ik ga lekker genieten van mijn verlof (hoop ik met alle drukte....).

Geniet er lekker van!!

Groetjes,
Rosanne

Lekker dat je nu ook niet meer hoeft te werken!
Het wordt zo langzaam aan ook steeds drukker op het forum, LEUK!!

Wat fijn dat je al lekker verlof hebt. Ik heb vandaag mijn laatste uren en dan ook verlof!
Ben benieuwd wat de gyn gaat voorstellen mbt de bevalling.

Geniet van je vrije tijd!

He, wat heerlijk voor je!!! lekker even bijkomen en geen gehol meer naar je werk. Probeer heerlijk te genieten van de komende tijd. want al zijn we het soms zat en verlangen we naar de baby, deze rustige weekjes (stilte voor de storm...)   komen voorlopig niet meer terug! Dikke kus Soela

Terug
Bovenaan