verlof is begonnen!

Hoi,

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gewerkt!!
Heerlijk, eerst 2 weken vakantie en dan mijn verlof....
Had lekker gebakjes gehaald voor mijn collega's en kreeg toen ik naar huis ging nog een paar tijdschriften cadeau en een knutselpakketje...
Ik ben blij dat ik het met halve dagen heb kunnen redden tot het "einde"... in eerste instantie dacht ik dat lukt nooit vanwege bekkenklachten, maar de halve dagen werken en de skippybal waar ik op mijn werk op zat hebben toch geholpen.
Nu genieten van mijn rust (nou ja rust, ik heb nog 2 kinderen rond lopen...) ik "moet" in ieder geval niets meer... lekker hoor!
Zijn er nog meer van jullie die ook zo genieten van het verlof.. of niet kunnen wachten tot het zover is??

Groetjes Kirsten

Hoi Kirsten,

Lekker dat je verlof begonnen is, ook al heb je dus het nu best nog wel druk met je andere kinderen thuis, je hoeft in ieder geval niet meer naar je werk.
Geniet lekker van je verlof.

Alice
30w5d

Hoi Kirsten,

Gefeliciteerd met je verlof! Ik hoef sinds vandaag ook niet meer te werken en  aangezien ik ook bekkenklachten heb, is dat best een opluchting. Ik werkte veel thuis hoor, en sowieso niet zoveel uurtjes meer de laatste tijd (ik freelance als docent dus kon dat zelf bepalen), maar ben toch erg blij dat ik nu meer rust kan nemen. Bij mij is het de eerste, dus ik hoef nu ook echt vrij weinig. Ik denk dat ik mezelf vandaag ook ga tracteren!Volgende week ook lekker op vakantie, naar Vlaanderen. Wat gaan jullie doen?

Hoi Staartmees,

Wij gaan lekker een weekje naar Drenthe, woon zelf in Noord-Holland.
Mijn schoonouders wonen daar ook dus dat is wel leuk voor ze.
Heb er wel zin in hoor, ff er tussenuit...
Fijn dat jij ook niets meer "moet" nu, haalt toch wel wat druk van de ketel...
Hoe gaat het met je bekken??

Groetjes Kirsten

Heeeerlijk! Net in de zomer, we hebben het goed getroffen. Dit is al mijn 3e week vakantie, dan nog 2 weken vrij en dan 6 weken verlof. Dus echt lekker geregeld. Nog precies 2 maanden te gaan. Ik heb al veel in huis kunnen doen, wat normaal allemaal blijft liggen. Wij hebben ook al een kind, maar hij gaat nog naar het kinderdagverblijf, 2 dagen. Dat zijn dan echt mijn 2 dagen. Maar tot nu toe heb ik vanalles gedaan die dagen. Nu kan het nog, he? Luieren doe ik dan straks wel!
Alleen deze dagen is ons kind ziek en dan kom ik ook wel slaap tekort. Het is hier een bende, maar ik heb geen zin er wat aan te doen! Dus maar even wat tikken dan. Ondertussen wordt er geschopt en kom ik toch de bank niet uit door mijn dikke buik. Dus ik blijf nog even zitten!   Kijken hoe het jullie vergaat!

Hoi Kirsten,

Wat lekker dat je al van je verlof kan gaan genieten. Ik hoop dat je andere 2 kindjes het je niet te moeilijk maken.

Ik moet nog 6,5 week werken. Ik ga pas 4 weken voor de uitgerekende datum met verlof en na mijn verlof plak ik er drie weken vakantie achteraan. Het lijkt me heerlijk om dan wat langer de tijd te hebben met mijn kindje.

Groetjes Joyce 29w2

Hoi Kirsten

Lekker he, even weg.... Wij gaan naar Vlaanderen - lekker dichtbij dus kan met de trein.... Met het bekken gaat-ie niet zo lekker. Veel pijn en geen enkele houding is prettig. Ik probeer pijnstillers te beperken tot alleen 's avonds als ik er niet van kan slapen. Ik hoop dat  het de vakantie niet verpest. Maar goed,  we 'moeten' niks en ik hoef  lekker niet te koken, dus dat scheelt weer! En het OV is goed in de Vlaamse steden, dus ik denk dat het wel goed komt.

Terug
Bovenaan