Verlof is inzicht!!!

Hey meiden,

Wat kijk ik uit naar m'n verlof en naar het einde van de verbouwing! Het gaat op dat vlak om de laatste loodjes, maar oooowwww wat is dat zwaar! Vanavond liepen de tranen me nog weer over de wangen, bah, leuk hoor hormonen...

Ik moet nog 5 diensten werken en gelukkig zijn die gehalveerd. Tussendoor nog een paar dagen vrij en voor m'n verlof een week vakantie.

We zitten nu vanaf januari op tuinstoelen, dat heeft m'n lijf nu wel gehad. Deze week even doorpakken, laatste kozijnen verfen, rolgordijnen ophangen en meubels ophalen. Dan beetje bij beetje de bovenverdieping voorbereiden op de komst van ons 2de uk, wordt nu toch wel tijd...

Liefs grote broer

Pffffff...je zal ook wel toe zijn aan verlof zeg!! Ja ik lig hier maar een beetje, en ben nu al buiten adem van naar de wc lopen, maar als ik dat zo zie van jou....PPPPFFF!!!!! :)

Hoop dat je gauw bent!

O meid dat is idd zwaar als je nog midden in de verbouwing zit... hopelijk ben je snel klaar en mag je in je verlof goed bijkomen!

Ik moet helaas nog een paar weken werken en dan pas verlof...

Hey,

kan me voorstellen dat je het wel gehad hebt! Gelukkig kun je nu gaan aftellen! Ik ben er nog helemaal niet mee bezig, ga half juni volgens mij pas met verlof (4 weken voor de ud)

groetjes Natasja

jullie zijn nog steeds hard aan het werk! lekker de laatste diensten aftellen naar je verlof toe :) enne denk je dan ook nog even aan jezelf? succes met de verbouwing!

Benijd je nog steeds niet en heb grote bewondering voor hoe jij het allemaal doet. Hopelijk heb je de laatste weken wat rust en tijd voor jezelf dat heb je wel verdiend.
Veel liefs kim

nou het wordt idd wel tijd voor rust lijkt me zo. heerlijk vooruitzicht, dat je straks klaar bent met klussen, en met verlof kan, en uit kan zien naar de kleine. EINDELIJK. Ook nog even vol houden.

Terug
Bovenaan