Verlof, maar ook weer niet

Dag meiden,

Vandaag is wel een klote dag voor me. Vandaag zou mijn verlof in gaan. Ik ben nog vrij, want ik heb nog een week vakantie. Ergens heb ik er erg veel zin in om volgende week weer naar school (werk) te gaan, maar aan de andere kant denk ik dat ik zo'n beetje tot mijn bruiloft in dec. thuis kon zijn geweest als alles goed was gegaan.
Gelukkig ware goede vrienden van ons er vandaag met hun zoontje van 1,5. Dat was wel heel gezellig een een goede afleiding.

Hebben jullie dat ook dat je zo'n speciale dag als zo rot ervaart. Ik zie nu al op tegen de eerste uiterekende datum (23 sept). En eigenlijk misscien nog meer op tegen de tweede uitgerekende datum, jammer genoeg op mijn verjaardag , leuke verjaardagen worden dat voortaan dus (ahum). Mijn verjaardag was al nooit leuk sinds mijn pa en ma gescheiden zijn, mij pa zijn nieuwe vriendin is op de zelfde dag jarig.

Goed, weer even genoeg gal gespuugd.

Groetjes Shanaz

Ja herkenbaar, maar ik ben nog niet zo ver dat de datum al in zicht is maar ik ben er wel bang voor.

Ik heb namelijk 11 mei een miskraam gehad en ben sindsdien niet meer ongesteld geweest maar ook niet zwanger.
Ik blijk PCOS te hebben, het is totaal onvoorspelbaar hoe lang het nu gaat duren voordat ik zwanger raak en moet nu ziekenhuis in en uit  en zie er dus als een berg tegenop dat ik nu misschien nog niet opnieuw zwanger ben wanneer ik eigenlijk was uitgeteld.

Ook een goede kennis van mij was tegelijk met mij zwanger en ik vind het heel moeilijk om haar te zien. Ik kan er gewoon niks aan doen maar denk steeds; zover had ik ook kunnen zijn...

Veel sterkte, je ziet maar je bent niet de enige maar goed daar heb je ook niet veel aan he...

Groetjes nicky

He Shanaz,

Vervelend zeg meid. Hoop dat je inderdaad genoeg afleiding gehad hebt zodathet toch nog een niet alte rotte dag geweest is gisteren. Ik herken het wel overigens. Ik zou 28 juli uitgerekend zijn en dat was voor mij dan dus ook een moeilijke dag. Hebben die doorgebracht met veel familie en mijn neefje van bijna 2. Zo'n kleine uk geeft dan idd toch een welkome afleiding vond ik tenminste. Mijn 2e zwangerschap zou ik 16 dec uitgerekend zijn, dus dat komt er nog aan over een aantal maanden. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen, maar ik weet zeker dat ik die dag weer allemaal leuke dingen ga inplannen. Wil niet binnen zitten kniezen in mijn uppie.
Kan me voorstellen dat je 2e zwangerschap extra zuur is aangezien je dan op je verjaardag uitgerekend zou zijn. Hoop dat je die dag toch een beetje goed door kunt komen. Wanneer ben je eigenlijk jarig?

Wij gaan weer door naar de volgende ronde. Afgelopen week ongi geworden op vakantie.Volgende eisprong zit er dus aan te komen op het moment dat we de uitslag van het chromosoomonderzoek krijgen, dus hopelijk is de uitslag goed en kunnen we er dan weer echt voor gaan (niet dat we ons nu hadden ingehouden hoor ;-) haha)

Spug je gal hier maar lekker als je het kwijt moet, Wij zijn ervoor!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan