verlof zit er bijna op

Oeps, wat gaat het snel zeg, mijn officiele verlof zit er na deze week al weer op.
Ik heb dan nog 2,5 weken vakantie en ga dan weer voor 2 dagen werken.
Ik werk er eigenlijk 3 maar ik heb nu 1 dag ouderschapsverlof voor 9 maanden.
Ik vind het heerlijk om lekker thuis te zijn met mijn 2 kleintjes maar vind het toch ook wel weer lekker om dadelijk weer even iets anders te doen.
( nou ja ik werk op een kinderdagverblijf, maar dat is toch anders..... Klinkt raar....)
Hebben jullie dit ook ??

Groetjes Marina

Ik ben vorige week alweer aan de slag gegaan en Jari is 1 maand.
Maar dat ligt heel anders, is ook geen echt verlof
Ik ben oppasmoeder en heb zelf  zoiets van laat mijn oppaskindje maar weer zsm komen want dan kan ik ook aan dat ritme met 3 kids gauw genoeg gaan wennen. Hij komt 4 dagen in de week, dus hoort er eigenlijk ook een beetje bij en Alissa vind het fijn dat ie er weer is. Mijn ander oppaskindje komt wel pas over een aantal weken.
Nessie mv Alissa en Jari  

Ik heb nog 3,5 week en ik vind het helemaal niets aan dat ik weer moet gaan werken, Lotte gaat dan 2 dagen naar mijn schoonmoeder, en ik blijf 2 dagen thuis en mijn vriend 1 dag. Ik heb echt het gevoel dat ik een heleboel ga missen en geen controle meer heb.
Ik hoop dat mijn schoonmoeder wel aan mijn regeltjes en dingetjes houd dat vind ik het moeilijkst, ik weet natuurlijk het best wat ze wil denk ik dan.
Het zal wel loslopen, maar toch.
lilian

Ik hoef 1 november pas weer te beginnen en dan ga ik beginnen met 2 dagen per week ipv 4 1/2. Moet zeggen dat ik eigenlijk wel weer erg veel zin heb om iets te gaan doen.
Ben altijd druk geweest en het huismoeder zijn vind ik toch best eentonig worden.

Maar ik vraag me wel af hoe ik de hele dag serieus en geconcentreerd ga werken als ik zo rete moe ben. Ik denk dat er niks uit mijn handen komt....ik kan nu al niks onthouden.

En mijn schoonmoeder gaat ook een dag oppassen. Lief maar ik maak me nu al druk over hoe dat zal gaan. Ze is heel lief, maar ja het blijft toch je schoonmoeder he....haha.

hoi meiden,

Ik moet over zes weken weer beginnen maar vind het best moeilijk. Ik vind het zo heerlijk om bij mijn kleine meisje te zijn. Ik werkte vier dagen en ga terug naar drie (met ouderschapsverlof). Hetzelfde dilemma als velen denk ik: vind het fijn om weer aan de slag te gaan en mijn collega's weer te zien maar mijn moppie achterlaten.. boehoeh ik denk dat er nog wel wat traantjes gaan vloeien...

groetjes
Nana

Terug
Bovenaan