Verlof!

Einelijk is het dan zover, ik heb verlof!
Eerst heb ik even wat vrij genomen, daarna zwangerschpasverlof, daarna een gedeelte ouderschapsverlof. Ik kom pas weer in de eerste week van januari 2009 terug!

Heb nog niet echt het besef dat ik voor een half jaar niet meer naar het werk hoef.
Had wel verwacht dat ik jankend in de auto zou zitten. Bij m ´n zoontje ging ik eerst eens een potje janken. Nu had ik dat helemaal niet. M ´n hoofd zit nog vol, en heb niet echt het besef.

Gisteren had ik van m ´n ouders een luiertaart gehad! Leuk joh! Daar zaten dus luiertjes in en allerlei verwennerij voor mezelf! Maskertjes, voor je tenen zo ´n houder om ze te lakken, lekkere douchegel, voetengel, enz. Zo lief!

Hoe is het met de andere? Heeft iedereen nu zo ´n beetje verlof?

Groetjes Sientje

hoi sientje
geniet lekker van je verlof ik heb al 3 weken verlof en de tijd vliegt voorbij.
wat leuk die luiertaart heb ik bij mijn eerste zwangerschap gehad, ik vond het ook zo mooi bedacht.
groetjes mascha geniet er lekker van.

Heerlijk dat je verlof hebt! Geniet ervan!!

Ik moet nog 1 weekje werken en dan ook met verlof. Mijn hoofd en lijf zijn er echt aan toe.

Hoe luxe is het dat je pas half januari weer aan het werk gaat! Ik zit vanaf 17 november weer te werken. Ook niet erg hoor, vind mijn werk super leuk en het is ook nog eens helemaal mijn eigen zaak, dus ook een soort kindje!

Hoi Sientje,

Lekker je hoofd leeg laten lopen en gaan genieten! Het is wel fijn hoor, om zo lang thuis te zijn. Bij mijn zoontje hoefde ik ook pas weer in januari te gaan werken (hij is van 2-8-2006). Maar doordat we nu flink ondercapaciteit hebben, zit het er niet in om vrij te hebben tot januari. Half november mag ik weer beginnen.

Groetjes,
Susan

Heerlijk he? Verlof hebben? Ik geniet er ook volop van. Ik had ook gedacht dat ik t even pittig zou hebben in de auto maar heb de radio hard aangezet, raampje open en hard zingend en stralend met vakantiegevoel naar huis gereden en sindsdien nog geen seconde druk gemaakt of ze het wel redden zonder mij. Wat een zwangerschap al niet met een workaholic kan doen...
Ik ga weer even verder genieten haha! Jullie ook veel plezier! En als je nog geen verlof hebt... ff doorbijten nog!

Marian

Terug
Bovenaan