Hoi Inge
Nou, ik heb eigenlijk al de hele zwangerschap het gevoel dat de baby te vroeg gaat komen, dus ik ben wel al bezig met de bevalling enzo (komt denk ik ook omdat dit onze eerste is). Het kamertje en alle spulletjes zijn al helemaal klaar, ik heb alleen gewacht met alles wassen tot m'n verlof is begonnen. Hier ga ik morgen dus maar mee beginnen Ik merk wel dat ik sterk de behoefte heb om alles echt klaar-voor-de-start te hebben.. koffertje voor het ziekenhuis klaar zetten enz. Maar ja, je weet het natuurlijk toch nooit. Voor hetzelfde geldt komt onze wup 2 weken te laat.
Ik heb voor de komende twee weken wel veel leuke dingen/afspraakjes gepland, zodat de tijd lekker snel voorbij gaat. Ben heel erg benieuwd hoe het me zal gaan bevallen! Heb tot en met vrijdag fulltime gewerkt in een erg drukke baan, en nu ineens terug schakelen naar niets (nou ja, bijna niets)
Gelukkig is het lekker december, kan ik me uitleven met ons huis versieren en lekkere dingetjes koken (ze hebben straks weer het feestdagen assortiment in de supermarkt. yummie! Daar gaan die laatste 5 kilo's )
Liefs, 10e