Verlof!

Hallo allemaal

Heerlijk, sinds afgelopen donderdag is mijn verlof ingegaan. Vandaag de eerste dag dat ik echt tijd voor mezelf had (dochter naar school en bij oma, zoon op het kdv). Lekker hoor, ik kan toegeven aan de nesteldrang. Eindelijk mijn lijstje afwerken van things-to-do!
Wie heeft er ook verlof of bijna verlof?

Groetjes, Sheila (34+6)

Ik heb vanmiddag mijn laatste werkdag.
Nog 4 uurtjes werken en dan verlof.....YES.

Ik kijk er erg naar uit!!

Vrijdag heb ik dan mijn eerste vrije dagje, alleen thuis.
Morgen is onze dochter gewoon thuis, dus dan gaat de normale gang van zaken natuurlijk gewoon door.
Maar als ze het naar het kdv is op maandag, vrijdag en woensdagmiddag heeft moeders lekker even het rijk alleen.
Laatste kleine dingetjes in huis doen, maar vooral rusten en genieten.
Straks word het druk genoeg met 2 kinderen.

Elise, 34 weken.

Hoi, hoi, mijn officiele verlof is ingegaan op 1 januari, exact 6 weken voor de bevalling. Ik zat al sinds 8 augustus in de ziektewet, omdat ik behoorlijk wat complicaties had, maar verlof geeft toch wel een rustiger gevoel dan in de ziektewet.

Ik ben op 11 februari uitgerekend van een tweeling, maar hoop eigenlijk dat ze wat eerder komen.

Groetjes, Pleun

hoi mijn verlof is 5 januari ingegaan.op maandag gaat mijn zoontje nog naar de cress die eerste maandag alleen moest ik wel even mijn draai vinden,maar het is heerlijk om geen verplichtingen   te hebben.Smorgens nog even in je pyjama zitten alles op zijn tijd heerlijk.geniet er van dames doe ik ook. groetjes patries

Hoi,
Wat heerlijk dat je verlof nu is ingegaan.

Ik ben één weekje eerder met verlof gegaan dan gepland, met 33 weken. Ik ben zwanger van een tweeling en kon het werken niet langer volhouden. Ook omdat ik nog een peuter van anderhalf heb rondlopen is deze zwangerschap wat zwaarder. Ik ben nu ook heerlijk aan het genieten van mijn verlof. Lekker de laatste dingen in orde maken.

Groetjes, Floor

Ik heb door toenemende problemen met de zwaartekracht al op 1 december moeten stoppen met werken. Mijn offieciele verlof ging in op 29 december (Dus na het kerstweekend) Net als Pleun was het voor mij een verademing om te kunnen zeggen dat ik met verlof ben en niet meer in de ziektewet. Eigenlijk best raar dat we onszelf daar blijkbaar zo'n schuldgevoel tegen aan praten.

Echt veel heb ik nog niet kunnen doen, hoewel mijn lijstje wel steeds langer wordt. December is altijd al een drukke maand met sint en kerst. Dus ik had me ingesteld om in januari al die dingen te doen. Maar nu zit ik heel ziek en zielig met een dekentje op de bank. Keelpijn, hoesten, snotteren. Gelukkig geen koorts meer, maar wel 2 dagen gehad.

Balen dus. Ik hoop maar dat die verkoudheid weg is voor de bevalling straks begint.

Terug
Bovenaan