VERLOF!!!!

Wat gaat het snel! Gisteren alweer 34 weken zwanger, dus vrijdag mijn laatste werkdag gehad. Heel lief uitgezwaaid door mijn collega's. En nu helemaal concentreren op de kleine die zich over een week of 6 aandient. Genoeg te doen, maar heerlijk in een eigen tempo.

Hoelang moeten/mogen jullie nog?

Liefs mamjan

ooh heerlijk verlof. Ik moet nog 2 weekjes werken, dan heb ik vakantie en daarna mijn verlof en dan een heel schooljaar thuis!
Heb nu nog wel 2 drukke (halve) weekjes. met 2 ouderavonden, 2 collega's die afscheid nemen (wat ik mede moet regelen) een teamdag (waar ik ook in de organisatie zit) en dan nog de laatste schooldag. waar het leeghalen van het lokaal en natuurlijk de borrel bij hoort.
Ik heb dan 6 of 8 weken voor de tijd verlof. Ligt eraan of de beeb zich aan de berekeningen (14-8) of aan de echo (26-8) houdt.

groetjes Daan

hey,

ik moet nog 3 weekjes.....echt aftellen nu!! ik stop nu met 35 weken, zou eerst een weekje langer doorgaan maar ben erg moe en heb ook wel erg veel zin in mn verlof.Dus vandeweek even met mn werkgever over gehad en nu dus nog 3 weekjes!

iedereen die al verlof heeft,geniet ervan!!

groetjes susanne

Ik heb sinds afgelopen donderdag ook verlof!!!Zo ontzettend lekker!!
Ben nu 34 weken dus lekker 6 weken van te voren.Zou eigenlijk deze week ook nog moeten werken maar slaap al 4 weken niet meer dus trok het gewoon niet meer!
Dus nu heerlijk 6 weken (of 8??) lekker alles op mijn gemak doen, heb wel al een TO DO lijst van 4 kantjes( keuken uitruimen, badkamer grondig schoonmaken, kledingkast herindelen, ramen zemen, administratie bijwerken, garage uitruimen en ga zo maar door...)
Natuurlijk ga ik ook vooral genieten van het weer, lekker lunchen, heerlijk bijslapen en andere leuke dingen....

Geniet ervan allemaal!!!
Pien

Ik moet nog twee en een halve dag, vandaag nog, dan dinsdag en vrijdag nog! Dan mag ik ook gaan genieten!!!

Ik moet dan ook nog wel veel doen, volgende week komt er een nieuw plafond in de kinderkamer, dus daarna kan het pas afgemaakt worden! Moet de box nog neerzetten, maar daarvoor moet de woonkamer nog op orde etcetera etcetera...

Maar gelukkig kan het dan wel allemaal op mijn eigen tempo!

Kan dan ook nog een beetje gaan shoppen, moet nog een paar kleine dingen kopen, maar aangezien ik ook heel veel heb gekregen, moet ik eerst inventariseren wat ik wel en niet heb en wat ik dus nog moet halen!

Liefs
Sas

Ik moet nog 4 weken werken, ik werk 18 u per week. In de zorg.
Wat voor mij inhoud dat ik geen volledige 5 daagse werkweek heb.
Ik werk bv deze week  vrijdag tm maandag, ben dan 3 dagen vrij, dan werk ik weer 2  dagen, dan weer en dag of 2 vrij etc etc.

Op 21 juli hebben we nog een teambespreking. Dat is mijn laatste dag.

Dan ben ik 35 weken.

Groetjes Manda 31.0

Ooh meiden, lekker verlof, ik ben jaloers!!
Ik moet helaas nog 4 weken werken maar werk ook maar 2 dagen in de week dus het zijn maar 8 dagen en dat klinkt veel beter!

Nog 6 weken tot we in de maand augustus zitten, worden jullie ook al ongeduldig?
Ben benieuwd wanneer de eerste bay zich aankondigt...

gr. Cora

Terug
Bovenaan