verlof??!!!

o wat lijkt het me heerlijk het vooruitzicht zw verlof maar helaas dit bestaat niet voor moeder ik merk dat het nu toch wel zwaar word 30 w zwanger en 4 kinders die rondlopen pff geduld niet aan mijn besteed hihi ff doorbijten dus

daar heb ik nou nog nooit bij stil gestaan maar idd kan me voorstellen dat jij ook graag ff verlof zou willen hebben!
dan suc6 met t doorbijten en hoop dat je laatste weken toch aangenaam zijn!

liefs

daar heb ik nou nog nooit bij stil gestaan maar idd kan me voorstellen dat jij ook graag ff verlof zou willen hebben!
dan suc6 met t doorbijten en hoop dat je laatste weken toch aangenaam zijn!

liefs

hoi hoi

je kan wel een plan maken, weet niet wat jullie mogelijkheden zijn thuis. maar kindjes extra bij vrienden/familie logeren zodat jij weekendje kan bijkomen?

Wij hebben een hulp in huis omdat ik heel veel fysiek niet meer kon, gewoon via marktplaats advertentie gezocht voor 7,50 per uur, 1 uur in de week.totdat mijn verlof afloopt.

Woensdagmiddag kids naar buurthuis voor knutselklubje en jij rust? of bij vriendjes spelen.

Je hoeft ze niet altijd weg te doen hoor maar 4 kids vragen om rustig te doen omdat mama zwanger is lijkt mij ook moeilijk voor ze. en uurtje rust is toch weer mooi meegenomen en heel lekker

succes

Terug
Bovenaan