Verlof !!!

Hallo,

Nou, gisteren was mijn laatste dag op het werk. Wat heerlijk, nou lekker genieten tot de bevalling. Ik ben inmiddels 34 weken, dus het komt allemaal steeds dichter bij. Hoe gaat het met jullie?

groetjes

Lekker genieten... Moet je nog veel doen, of heb je alles al wel klaar?

Ik ben vandaag ook 34 weken.. heerlijk.. Vandaag ook weer controle gehad.. alles perfect...
Ik geniet heerlijk..
De gyn. heeft aangegeven dat ze me sowieso niet langer dan 40 weken laten lopen.. Dus als het niet spontaan begint, ze me waarschijnlijk rond 38/39 weken gaan inleiden...
Dus dat betekend dat we binnen nu en 6 weken ons meisje in onze armen houden..
Dat klinkt dan wel weer heel kort!

IK HEB ER ZIN IN! :)

Groetjes Maike

Lekker genieten... Moet je nog veel doen, of heb je alles al wel klaar?

Ik ben vandaag ook 34 weken.. heerlijk.. Vandaag ook weer controle gehad.. alles perfect...
Ik geniet heerlijk..
De gyn. heeft aangegeven dat ze me sowieso niet langer dan 40 weken laten lopen.. Dus als het niet spontaan begint, ze me waarschijnlijk rond 38/39 weken gaan inleiden...
Dus dat betekend dat we binnen nu en 6 weken ons meisje in onze armen houden..
Dat klinkt dan wel weer heel kort!

IK HEB ER ZIN IN! :)

Groetjes Maike

ik ben morgen 34 weken. en het zou eigenlijk vandaag mijn laatste werkdagje zijn. alleen omdat ik van het weekend veel last had van harde buiken en ook met regelmaat heb ik een nachtje in het ziekenhuis gelegen. bleek dat de harde buiken door een lichte blaasontsteking kwamen dus heb ik een extra weekje verlof! nu lekker genieten en wachten op ons meisje! heerlijk vooruitzicht toch?
maar maaike mag ik vragen waarom ze je niet langer laten lopen?
succes allemaal met de laatste loodjes want het word nu toch allemaal wel wat zwaarder merk ik. vooral als je al een kleine rond hebt lopen.

groetjes lotte

Ik heb in mijn vorige zwangerschap anti-stoffen aangemaakt.. anti-jka (?)..
Hoe meer naar het einde hoe meer risico dat mijn bloed bij dat van de kleine komt... (zo legde de gyn. het uit).. Als dat gebeurd kan mijn bloed het bloed van ons meisje af gaan breken waardoor zij bloedarmoede krijgt...
En ze willen niet gaan zitten afwachten tot het mis gaat.. dan grijpen ze liever iets eerder in.. zodat ze zeker weten dat het goed is.. Nu iedere week controle.. baby extra goed nagekeken.. En zodra ze zien dat de kleine bv. vocht vast gaat houden, of als ze opeens een stuk rustiger wordt.. of mijn bloedwaardes af gaan wijken, grijpen ze sowieso in... En anders als het al niet spontaan is begonnen ergens tussen de 37 en 40 weken... Het ideaalste was rond de 38/39 weken zei de gyn.

Spannend dus.. we wachten af.. Ik ben in ieder geval allang blij als ik de 37 heb gehaald!
Nog 3 weekjes te gaan! :)

Jullie hebben er ook zin in!! Ik ben ook zo benieuwd hoe onze kleine meid er uit ziet. Heeft iedereen allles al klaar staan?
Nou Maaike, dat is erg spannend voor je. Hopelijk blijft de kleine netjes zitten tot 38/39 weken.
Hebben jullie ook last van steken onderin? Volgens de vk is de kleine dan een beetje aan het dalen. De laatste dagen heb ik daar toch meer last van.

groetjes

Ik heb die steken inderdaad ook.. Had de gyn. al gevraagd wat dat was.. Hij wist het niet precies..
Want het voelt anders dan schoppen ofzo.. pff...
Echt van die "pijn"scheuten... maar is ook zo weer weg...

Hier is alles helemaal klaar.. nu gewoon afwachten..

Succes met de laatste lootjes!! :)

hey,
nou maike inderdaad spannend! ik hoop voor je dat alles goed gaat!

ik heb die steken inderdaad ook soms houden ze een beetje aan en dan kan ik echt niet meer lopen wel raar maar gelukkig is het steeds maar even. ik heb wel het idee dat de klein ingedaald is want op de wc gaan zitten enzo gaat al niet meer zo makkelijk heb echt het idee dat er iets tussen m'n benen zit haha maar we zullen zien woensdag weer naar het ziekenhuis en dan horen we het wel!

30 juni word onze zoon 2 en daarna is ze welkom maar die dag wil ik graag dat het toch nog zijn dagje word! maar daar ga ik wel van uit want dan ben ik nog nieteens 37 wekenmaarja je weet maar nooit dus ben benieuwd hoe alles gaat lopen spannend..

groetjes lotte

Terug
Bovenaan