Verlof.....

Hai dames,

Vandaag is mijn eerste dag verlof in gegaan.
Na wat hormoonrijke snikken en traantjes, was het gisteren da zo ver. Mijn collega's hadden nog wat babykleertjes etc. voor me gkocht en toen was het zover. Ik kon het echt niet droog houden.

Maar ben wel heel opgelucht dat ik vrij heb nu. Ook al moet ik nog bijna 8 weken... ik oelde het toch wel zwaarder worden allemaal. Vooral qua concentratie!

Voor de dames die verlof hebben, ENJOY!

Voor de dames die nog ff moeten werken, kom op, over een paar dagen.weekjes kunnen jullie ook in chill-modus!!!!

liefs

ooooooooooooooooo lekker he!
gewoon geen verplichtingen meer naar je werk toe. je eigen ding doen en lekker relaxen!
geniet ervan.....

ik zit nu 6 weken in de ziektwet, zou nog 2 weken moeten werken nu.
we vertrekken zo lekker naar de camping!!!!!!!!!!!

Heey Heppy,

Ik ben nu aan het aftellen.
Na het weekend moet ik nog 2 dagen werken...en ik ben er echt aan toe...!
Ik wou heel heel heel graag 4 weken van te voren stoppen en dat is me dus haast gelukt.
En al die tijd niet in de ziektewet en gewoon meer dan 40 uur per week gewerkt.
Ben best wel een beetje trots op mezelf.
Al hoewel ik nu wel echt op ben en lekker wil genieten van mijn verlof, als ik maar niet in een gat ga vallen met al die vrije tijd....hahah.

Fijne verlof.

Hoii Heppy,

Geniet er lekker van!!! lekker relaxen, laatste dingen kopen/voorbereiden heerlijk. Ik moet zelf nog 13 x werken en dan mag ik ook met verlof :)

Fijne verlof!!!!

hey heppy,
heerlijk zeg!!
lekker verlof ik heb er nu net 2 weken vakantie op zitten en moet volgende week nog 3 dagen werken en heb dan ook heerlijk verlof.. lekker..heb er nu al zin in.. al hoewel ik vanalles aan het doen ben.. pff... die nesteldrang.. haha.. alles moet opgeruimd en schoon!! ook wel eens lekker vooral omdat ik niet zon poetsmiep ben ;)
maar ben volgende week 35 weekjes dus dan is het genieten laatste dingetjes doen en lekker afwachten op de bevalling!

geniet ervan!!!

Liefs, Christien

Bedankt voor de reacties :D

Gelukkig nog maar een paar dagen/weken voor de andere dames hier.

@ sense:
Is echt heel knap van je dat je 40+ uren bent blijven werken :D....
Ik zelf heb ook 40+ uren gewerkt tot twee weken terug, toen kreeg ik in een keer toch wel een aantal harde buiken, en toen ben ik in een keer nog maar 30 uur gaan werken. Moet zeggen dat me dat ook prima beviel,

@Marijke: Das minder in de ziektewet zitten, maar ja.... het hoort er voor sommige vrouwen nou eenmaal bij.. Elke zw.schap is anders, en ook ieder lichaam reageert er anders op.

Ik mag in mijn handjes kloppen dat ik tot nu toe weinig tot geen kwaaltjes heb gehad. (ja de cliche dingen zoals vocht en pijn in rug....)

Liefs

Haai,

Heerlijk zeg, dat jullie al zo dicht bij jullie verlof zijn! Ik heb net 2 weken vakantie gehad en moet vanaf deze week weer aan de bak voor 4 weken... bleh! Ik kan me er amper meer voor motiveren!

Maar ja, als ik het uittel, moet ik nog 13 dagen naar mijn werk toe, dat valt ook wel mee eigenlijk... Maar goed, ik ben nog helemaal in de vakantie-mood, dus ik weet niet of ik daar nog helemaal uit ga komen voor 4 weken... hahaha!!

Ik sluit me aan bij Blossom, ik mag ook nog 5 weken werken (als dat lukt). En anders begint mijn verlof al over 3 weken, dat klinkt al een stuk dichterbij! Zie t nog wel zitten, maar ben wel erg moe. Blijkt dat ik een hb van 6 heb, dat verklaart een hoop! :) Nu aan de ijzertabletten, hoop dat ik wat fitter wordt, dagen zijn wel heftig op t moment.

Maar heerlijk dat je verlof hebt, Heppy, geniet er lekker van. Laat je goed verwennen en doe vooral zo weinig mogelijk dingen die 'moeten'!

groetjes Linda

Terug
Bovenaan