verlof

donderdag was mijn laatste werkdag, deze begon officieel om 13 uur maar moest nog tijdschrijven waar ik een hekel aan heb dus werd 2 uur. helemaal happy. er is echt eenlast van mijn schouder. was wel de hele midddag duizelig, ging op mijn werk ook bijna neer.
gisteren een hele leuke dag gehad. met mijnvriendinnetje een bruidsjurk uitgezocht.
heb savonds alleen veel indalingsween gehad (of voorween) deed echt pijn.
savonds slaap ik slecht. de kleine beweegt veel en heeft vaak de hik.
lig ook de hele nacht te piekeren, echt balen. heb pijn in min bekken en vooral in schaambeen dit keer. valt allemaal niet mee.
wiegje is klaar, kleertjes ook zo goed als. nu re rest nog schoonmaken (bad, maxi cosi) en dan nog bed verhogen, pff wat een lijst eigenlijk. maar vooral genieten van het niet hoeven werken heerlijk

Hey,
Wat lekker dat je verlof begonnen is!!
Wanneer gaat je vriendin trouwen?
Hier ook de hele nacht voorween gehad, kan ook te maken hebben dat we intiem zijn geweest,,haha
De hik,,hihi,,grapig he, heeft mijn kleintje ook veel, grappig gevoel vind ik dat!
Ik ben ook al een behoorlijk eind, kleertjes zijn gestreken en de rest alles gewassen, kinderwagen nog poetsen en geboortebord afmaken, envloppen schrijven en dat was het wel!
Maar daar hebben we nu ook wel tijd voor toch!?
Geniet van je verlof hoor!
Liefs MJ

Lekker joh dat je verlof begonnen is!
Heerlijk genieten en uitrusten, die lijst komt wel goed hoor.
Lijkt nu veel omdat je pas net met verlof bent, maar als je dadelijk meer rust hebt en elke dag wat doet.......ben je zo klaar.
Nou geniet van je verlof en de voorbereidingen.

liefs louise

Lekker van genieten meid.... Daar was je aan toe dacht ik zo...
Rustig aan, en alles op zijn tijd... je hebt nu hele dagen om je lijstje aftewerken...

Hier is alles klaar, gewassen, gestreken en gepoetst voor de komst van de kleine....

Geniet van je verlof!!

Liefs

Terug
Bovenaan