donderdag was mijn laatste werkdag, deze begon officieel om 13 uur maar moest nog tijdschrijven waar ik een hekel aan heb dus werd 2 uur. helemaal happy. er is echt eenlast van mijn schouder. was wel de hele midddag duizelig, ging op mijn werk ook bijna neer.
gisteren een hele leuke dag gehad. met mijnvriendinnetje een bruidsjurk uitgezocht.
heb savonds alleen veel indalingsween gehad (of voorween) deed echt pijn.
savonds slaap ik slecht. de kleine beweegt veel en heeft vaak de hik.
lig ook de hele nacht te piekeren, echt balen. heb pijn in min bekken en vooral in schaambeen dit keer. valt allemaal niet mee.
wiegje is klaar, kleertjes ook zo goed als. nu re rest nog schoonmaken (bad, maxi cosi) en dan nog bed verhogen, pff wat een lijst eigenlijk. maar vooral genieten van het niet hoeven werken heerlijk
gisteren een hele leuke dag gehad. met mijnvriendinnetje een bruidsjurk uitgezocht.
heb savonds alleen veel indalingsween gehad (of voorween) deed echt pijn.
savonds slaap ik slecht. de kleine beweegt veel en heeft vaak de hik.
lig ook de hele nacht te piekeren, echt balen. heb pijn in min bekken en vooral in schaambeen dit keer. valt allemaal niet mee.
wiegje is klaar, kleertjes ook zo goed als. nu re rest nog schoonmaken (bad, maxi cosi) en dan nog bed verhogen, pff wat een lijst eigenlijk. maar vooral genieten van het niet hoeven werken heerlijk