Verlof!

Ha meiden,

Mijn verlof is sinds vandaag officieel ingegaan! Heerlijk! Even geen zorgen over school. Ik hou nog wel een beetje contact met mijn duo want we krijgen volgend jaar dezelfde groep weer dus een klein beetje op de hoogte blijven zou wel fijn zijn, maar nu hoef ik geen tassen meer klaar te maken, geen schooldagen voor te bereiden, geen extra taken meer te doen op de middagen... echt dus meer tijd voor mezelf.
Loïs blijft tenminste 1 dag naar de oppas gaan om het niet al teveel te ontwennen en ik heb dan echt een dag voor mezelf. Heerlijk!

En jullie?? Wanneer begint jullie verlof?

xx

Heerlijk heb ook gisteren mijn laatste gemaakt. Volgens mijn lopen we gelijk..hoop dat de kleine tot het einde blijft zitten. Alles is zo goed als klaar,moet alleen ng een vkuchtkoffer kkaarzetten en mijn benen harsen. Oh ja klossen vr onder het bed heb uk ng niet maar een vriedin suggereerde om ng een matras erop t gooien lijkt mij een beter idee.

k zie dat ik nie de enige ben die dr vroeg uit is.. haha..

mijn verlof gaat woensdag in.. vandaag nog werke.. maandag en dinsdag nog.. en dan in augustus pas weer.. lekker de hele zomer vrij!! hihi..

maar eerst vandaag doorkomen.. ben strontverkouden dus al n paar uur wakker.. maar mijn kleine mannetje word vandaag groot! (hij word vandaag 1 jaar!)

Hoi,

Vandaag ben ik 33 weken en 2 dagen zwanger.
Mijn verlof gaat aanstaande maandag in.
Sowieso ga ik 6 weken van te voren met zwangerschaps verlof omdat Silvy te vroeg was geboren.
Ik liep al een aantal weken in de ziektewet doordat ik veel harde buiken had.
Nu van het weekend bloedverlies gehad.
lekker he..de hele zomer vrij!
Met het mooie weer lopen buiten met de wandelwagen.
Silvy blijft ook gewoon op maandag naar het kdv gaan..vind ik nu ook wel lekker een dagje voor mezelf.
Vluchtkoffer had ik al klaar gezet..dat was van het weekend al meteen nodig toen ik met spoed naar het ziekenhuis moet.

Liefs

Hoi,

Mijn verlof is deze week ook begonnen. Hoewel ik al langer thuis ben (ivm een ontslagronde eind vorig jaar). Kan ik nu pas echt genieten, moet niks meer van het uwv.....

Mijn zoontje gaat gewoon 2 dagen naar kinderdagverblijf, daar betaal ik toch voor en heb ik lekker rust en hij ritme.

Hier is nog weinig klaar. Ja de kleinste kleertjes zijn gewassen. Maar mag toch tot 37 weken niet thuisbevallen, dus heb nog 3 weken om alles af te krijgen.

groeten, Kabo

Oh, wat lekker verlof! Ik moet nog 4 halve daagjes...pfff begin het nu echt beu te raken.

Iedereen lekker genieten van jullie verlof en het mooie weer natuurlijk!

Groetjes Manon

Eigenlijk zou ik 4 weken van te voren verlof nemen + nog 1 week vakantiedagen vooraf. Maar in overleg met mijn werkgever heb ik vandaag mijn laatste werkdag gehad 6 weken van te voren. Ik trok het gewoon niet meer, zorgen voor 2 kids (3 en 5 jaar), werken, en dan ook nog op tijd je rust nemen.

Terug
Bovenaan