verlof

heej meiden.

alles goed met jullie,

zo heb nog 2 avond diensten en dan heb ik al heerlijk verlof,
ik stop 7 weken van te voren, wat het is bijna niet meer te doen, ik werk ik de zorg, dus het is tijd om te stoppen, ik had vleden week mijn 30 weken echo ik was al 31 weken maar dat maakte niet uit, alles was goed, en het kindje was bijna 3 pond, dus als het goed is wordt het geen 8 ponder, hahahah, ik ben namelijk niet zo heel groot dus ik dacht al hoe ga ik dit doen hahaha,

vandaag is de kraamzorg thuis geweest. en alles was goed gekeurd, en we hebben alles besproken,
nog even en dan is het er al,
wat is het toch allemaal hard gegaan,

nog even en we zijn allemaal mama.
xxx
 
Hey!

haha Kan bijna mijn naam onder je berichtje zetten, erg veel overeenkomsten.
Moet alleen nog iets meer diensten (ook in de zorg) maar ben ook een weekje minder ver.

Kraamzorg is gister geweest. Bij mij zijn ze niet wezen kijken boven, bij jou wel (omdat je het hebt over goedkeuren?)

Tijd gaat snel he?! Nog even en inderdaad zullen we allemaal een kleine in onze armen hebben.
Ik probeer er nu heel bewust van te genieten.

Fijne dag liefs Lisette
 
Hoi

Ik werk ook in de zorg. Ik werk al een poosje niet meer. Heb bekkeninstabiliteit en vaak duizelig door mijn lage bloeddruk waardoor ik er nog wel eens bij ging liggen.... Ik vond dat niet verantwoordelijk dan om voor anderen te zorgen als ik niet eens goed voor mij zelf kan zorgen.
Morgen komt kraamzorg bij mij thuis. Afwachten dus nog even.
Ben vandaag 32 weken en nog heel even en dan heb ik ook onze kleine op mijn arm. Ik kan haast niet meer wachten!

Liefs Anous
 
Hey hey,

Hier niet werkzaam in de zorg, maar wel mijn laatste werkdag vandaag.

Morgen ben ik 33 weken en ik kan bijna niet wachten!!!

Morgen ook een bezoekje van de kraamzorg. Ik ben benieuwd.

Groetjes,
Melian
 
Ik werk ook in de zorg..en idd het is bijna niet vol te houden!! Ik heb net vakantie gehad..nu 34 weken en gaat mijn verlof in!!
Volgend jaar gaan we weer aan het werk..;)!!
 
Lekker vooruitzicht is dat dan he?! Volgend jaar pas weer werken.. Lekker vrij met kerst en oud en nieuw. Anders hadden wij moeten werken... nu lekker genieten van ons nieuwe gezin allemaal.
 
heej meiden


wat leuk dat jullie bijna
ook allemaal in de zorg werken,
ja het is heerlijk om 1 keer niet met kerst of oud en nieuw te werken, heerlijk kunnen genieten van je kindje plaats van werken,

hoe was het met de kraamzorg??


groetjesss
 
Terug
Bovenaan