Verlof

Hallo allemaal,

hoe is het met jullie? Mij goed. Heb sinds gistermiddag verlof... heerlijk!

Ons manneke groeit nog steeds goed. Aankomende woensdag weer afspraak bij de vk. Nog 4 (max. 6) weken wachten. Het gaat ontzettend snel, zeker met al die feestdagen in het vooruitzicht.

Nu 36 weken in verwachting en 14 kilo aangekomen. En jullie?

Zo nog nieuws? Groetjes!

Heerlijk he verlof! Ben nu 2 weken met verlof (36wkn zwanger) en het bevalt helemaal goed. Vanmorgen liggingsecho gehad en meneer ligt er prima bij, begint al met indalen.
Heb er nu 13 kilo bij. Ook wel netjes toch? Bij jou ook alles al klaar of moet er nog veel gebeuren?

heerlijk is dat he verlof!
ik ben morgen 37weken dus vanaf morgen mag het dan officieel komen.
ze is ingedaald en ligt al vast.
ik ben 18kilo aangekomen.
vluchttas staat klaar.
we zijn klaar voor komst van de kleine meid.

Ook ik ben net met verlof! Nu 34 weken zwanger en 12 13 kilo aangekomen tot nu toe.
Babykamer is af, alleen nog wat schoonmaken en kleertjes uitzoeken van de eerste, kijken wat nog een ronde mee kan.
Geniet van je verlof!

Heerlijk he dat verlof ik mag er alweer even van genieten. Alles is dan ook nu klaar zelfs het bed staat al op klossen (ziet er overigens niet uit) Tas staat al wel klaar maar nog niet alles erin.
Maandag 37 weken dus laat die kleine meid maar komen!!!
Vorige week ligings echo gehad en het meiske lag ook al helemaal goed en ook al angedaald maar nog niet helemaal vast

Geniet ervan allemaal!!!

ohhh wat is dat genieten.. niet naar het werk hoeven, thuis lekker aanrommelen, koffie drinken bij de vriendinnen, dit hou ik wel een tijdje vol!

we hebben afgelopen weekend nog heel veel in huis gedaan, maar we zijn nog steeds niet klaar... dus ik hoop dat de kleine man nog even op zich laat wachten! de babykamer is wel klaar, maar moet nog een beetje aangekleed worden. aanstaande woensdag ga ik met mijn zus de laatste dingen shoppen. het wiegje is bijna klaar (flink opgeknapt) en dan moeten we hier en daar nog wat details.

heb ontzettend veel kleertjes gekregen van vrienden en collega. dus die ben ik allemaal aan het wassen en strijken. de grotere maten gaan netjes in een plastic opbergbox. er zitten zoveel leuke dingen bij, geweldig.

het bed staat sinds gisteren op klossen, moet er bijna inklimmen, haha. en inderdaad, het ziet er niet uit!

de tas wil ik ook aanstaande week klaarmaken, je weet immers maar nooit.

het is trouwens wel de bedoeling dat meneer gewoon blijft wachten tot 2012.. we gaan namelijk met een aantal vrienden nog een weekend weg met oud en nieuw. we zitten dan ergens in een gezellig huisje in duitsland, dus het is niet de bedoeling dat hij daar geboren wordt!!

allemaal een fijn verlof, we houden elkaar wel op de hoogte. groetjes!

Terug
Bovenaan