Verlof!

Vandaag mn laatste werkdag, daarna begint mijn verlof. Officiëel pas de 25e, maar ik werk maar een halve week.

Ik weet al wel wat ik zal doen met die tijd!
- Fotoboeken bijwerken
- Leren photoshoppen
- Kleertjes wassen (staat niet zo hoog op mn lijstje eigenlijk)
- Kleertjes naaien voor mn dochter
- Veel boeken lezen!

hahaha ik heb de hele serie boeken van Twilight gekocht. In het engels dus ik heb straks ook lekker veel te lezen. Heerlijk!!!! Maar ik moet nog 5 weken werken :(

Oh heerlijk, ik moet alleen morgen nog en dan begint mijn verlof ook.
Ik wil ook heerlijk wat boeken lezen, kleertjes wassen en me eigen kledingkast uitruimen.
Geniet ervan.

Lekker!
Mijn lijstje komt ongeveer overeen! Met stip op 1 ook de fotoboeken (de oudste is nu 3 1/2 en we zijn bij zijn eerste verjaardag gestopt met boeken maken.... Laat staan dat we nog een boek van onszelf hebben, daar zijn we na de vakantie in nieuwzeeland, 4 jaar geleden mee gestopt....)
Verder ook nog wat freubelen achter de naaimachine en mezelf verwennen met de laatste seizoenen van ER, die ik gemist heb. (op de crechedagen overdag onderuit met een dvdtje, dat lijkt me wel wat ;)
Nog 2 dagen werken!

Heerlijk! ik moet alleen vrijdagavond nog werken en dan begint mijn verlof.
Kleertjes heb ik al gewassen moet alleen nog het beddengoed. Daarna ga ik denk ik een grote schoonmaak houden....en lekker niks doen wat niet moet.

Ik ben ook nog bezig met de grote schoonmaak, vorige week is de nieuwe keuken geplaatst, dus 't stof zit echt overal! Maar ben al een heel eind.. gelukkig......
Ik verveel me nog geen moment, zit nu een week thuis. Maar heb een dochter rond lopen van bijna 1,5, dus verveel me nooit.. :D
Liefs

Terug
Bovenaan