verlof

Eindelijk is het dan begonnen; mijn zwangerschaps- verlof! Ben er echt aan toe. Alles is gewassen nu alleen het huis nog schoonmaken en dan mag ie komen. Ben het nu een beetje zat aan het raken elke nacht 3 a 4 keer wakker worden en die buik die steeds meer in de weg gaat zitten bij alles wat ik doe.
Helaas is er niets aan te doen en moet ik gewoon mijn tijd uitzitten.
Ben in ieder geval blij dat ik niet op de klok hoef te kijken of ik al weg moet.

ppff ik moet nog 5 weken werken, maar je merkt wel dat het zwaarder wordt, zou ook blij zijn als ik straks lekker verlof heb en dan kan genieten nog even voor dat de kleine komt en dan lekker genieten van de kleine.

Vandaag is ook mij verlof ingegaan en echt heerlijk, niet gevoel dat ik steeds iets moet en gewoon rustig aan doen meteen vandaag maar uitgeslapen tot half 10.
Wat vervelend dat je snachts zo vaak wakker ben, dan kan me helemaal voorstellen dat je eraan toe was.
Sterkte nog even meid.

Vandaag eerste verlofdag zonder kinderen in huis, ik heb alleen de boodschappen gedaan en voor de rest lekker op de bank met een boek zitten nestelen. Heb echt geen behoefte aan mensen om me heen, kan er niet meer tegen zelfs van het boodschappen doen wordt ik gek en zo druk was het niet.

Ja,hier is het verlof ook begonnen. Had vandaag mijn
laatste werkdag. Nu lekker thuis tot in ieder geval medio juli! (of langer als ik over de datum ga ;)

Ik ben jaloers op degene die al lekker thuis aan het genieten zijn van hun verlof! Jullie hebben het verdient hoor!
Ik zelf moet nog 2,5 week werken.. Dus voor mij is het ook aftellen! Het begint nu wel zwaar te worden... De avonden breng ik door op de bank!
Nog even volhouden!

Terug
Bovenaan