Verlof!!!!!

Heey meiden,
Ik heb verlof!!! Vandaag mijn laatste werkdag gehad, ik ben a.s. zondag 36 weken. Ik ben deze week heel erg verwend door mijn collega's en de kinderen (ik ben logopediste), echt super lief!!
Verder heb ik genoeg plannen voor de aankomende 4 weken, dus kleine junior mag nog even blijven zitten. Ik wil o.a. oude videobanden gaan omzetten op DVD, foto's digitaliseren en digitale fotoboeken maken. Daarnaast ben ik nog bezig met het leren van Spaans en ben ik een boek aan het schrijven. Maar ik ga ook heel veel lezen en filmpjes kijken. Als de kleine er is, hoop ik op mooi weer, zodat we lekker kunnen wandelen.
Hebben jullie al verlof, en wat zijn jullie aan het doen? Wat willen jullie gaan doen in jullie verlof??

Liefs Chantal

Hahaha ik had ook zoveeel plannen! Ik heb er maar een paar geskipt want je.red t anders niet hahaha... Alles gaat wat langzamer en je wil je huisje en alles ook lekker klaar en fris hebben... Hihi succes !

Ik heb aanstaande maandag eindelijk verlof, tenminste, dan houd ik er echt even mee op.. alhoewel, eigenlijk moet ik dinsdag nog wat dingetjes doen. Maar daarna.... Ik heb afspraken met vriendinnetjes staan om her en der te gaan lunchen, ik wil mijn kasten in huis uitmesten en opnieuw indelen, het huis stofvrij en schoon maken, ook al heb ik last van mijn bekken. Verder ben ik bezig met een site voor de baby en wil ik straks ook bezig met mijn eigen websites. Ik wil een ondernemersplan gaan schrijven voor een nieuw product, ik wil een uinodiging maken voor een kraamborrel voor zakelijke elaties, adresstickers uitprinten...Nog zoveel om te doen... en: boeken lezen! en met de benen omhoog en minstens elke dag even plat op bed liggen: heerlijk...

je klinkt alsof je nog bergen energie heb. Jeetje zeg wat een berg plannen. veel succes ermee.
Beetje Jaloers hoor. ;)

Ik zit al wel thuis officiel gaat mijn verlof 20 april in, maar dat haalde ik niet helaas. Ik heb weinig plannen zorgen dat alles klaar is voor de komst van de baby.

Hoi. Ik heb al twee weken verlof en heb me ook op het maken van digitale fotoboeken gestort. Verder krijg je waarschijnlijk Nog wel last van een flinke schoonmkmanie dus ik hoop dat je alles afkrijgt! Het is wel heel erg fijn om vrij te zijn!

Terug
Bovenaan