Verlof

Heerlijk!! Nog 1 ochtend werken dan heb ik verlof!!!
Op mn werk altijd veel last van buik/rug, thuis bijna niet!!
Iedereen die nog even moet, succes!!!
En die ook met verlof gaan/zijn, geniet ervan en khoop dat alles goed gaat de laatste weekjes!!

liefs

Ik heb noodgedwongen wegens bekkeninstabiliteit al sinds vorige week dinsdag verlof.
Ik zou ook morgen de laatste maken,
Ik vind het heerlijk zo, rustig mijn lijstjes afwerken, ben ineens creatief bezig! hahaha!

Geniet van je verlof!!

Wat heerlijk nog maar 1 dagje werken. Ik mag helaas volgende week ook nog.
Had wel eerder gewild maar kwam gewoon niet gedraaid met mijn werk.

Geniet van het verlof.

XXXjes
Katinka

Hoi, hier sinds afgelopen maandag verlof. Erg lekker maar ook wel vreemd. Moet weer ff wennen.
Sterkte voor diegene die nog even moeten! Probeer je rust te pakken als je al met verlof bent.... Zullen we straks hard nodig hebben....haha

Lijkt me heerlijk, verlof.
Ik moet nog 8 weken tot de uitgerekende datum, maar omdat ik in de VS woon, is verlof allemaal een beetje anders (zeg maar 'heel anders') geregeld. Geen verlof voor mij voordat de baby komt, het zij nou eenmaal zo. Voor jullie allemaal: geniet van jullie dikverdiende verlof!
Groetjes

Heerlijk geniet ervan dames...Omdat ik helaas niet kan/mag werken natuurlijk al vanaf t begin thuis maar deed nog veels te veel dus kreeg van de week een flinke waarschuwing van mijn lichaam...kon niks meer...dus nu maar rustig aan de laatste paar weekjes want de kleine moet nog wel ff blijven zitten

Terug
Bovenaan