Verlofdatum

Hallo allemaal,

Nu de uitgerekende datum toch wel snel dichterbij komt twijfel ik een beetje over de verlofdatum. Na drie weken vakantie heb ik mijn eerste werkweek er nu weer (bijna) opzitten en merk dat de hele dag achter het bureau zitten toch wat belastend begint te worden voor m'n rug. Hopelijk is het gewoon weer even wennen aan deze houding en gaat die rugpijn weer over...Ik ben er altijd vanuit te gaan tot 4 weken voor de uitgerekende datum te blijven werken maar nu twijfel ik toch. 'Moet' dan nog 7 weken, zo voorbij natuurlijk. Maar bijvoorbeeld 5 weken van te voren verlof en dus nog maar 6 weekjes werken begint ook wel aanlokkelijk te klinken, of zelfs nog maar 5 weekjes werken... Wat doen jullie?!

Hi,

Ik heb nu nog vakantie. Volgende week weer werken. Denk zelf dat ik ook wel weer last zal krijgen van mijn rug, maar goed, we zien t wel ff.

Zelf ga ik proberen om 6 weken van te voren te gaan. 4 weken verlof en nog twee weken vakantiedagen.
Ik heb er al twee rond lopen dus tijdens mijn verlof gaan zijn lekker naar school en heb ik nog even wat momentjes voor mezelf. Ben van plan om daar ook nog heel van te gaan genieten ;-).

Bij de eerst ben ik geloof ik ook 5 of 6 weken van te voren gegaan. Maar ik heb dan wel het geluk dat ik veel vrije dagen heb en een royale verlofregeling.

Doe lekker waar je zin in hebt!!
Nu kan het nog haha.

Groetjes mama3007

Ik heb 3 weken vakantie daarna verlof. Moet officieel nog 1 dag tussen vakantie en verlof. Ik ga bewust 6 weken ervoor omdat het autorijden me zwaar valt. Vorige keer ben ik uit de bezettin gegaan dan moet je bij ons officieel 6 weken van te voren. Ik ben nu weer uit de bezetting dus niet officieel weer, ik vind het heerlijk.

Ik ga ook 6 week van te voren stoppen. Dit moet ook van mijn werk. Ik werk op een babygroep op een kinderdagverblijf dus ben veel aan het tillen en bukken. Bijna niemand houdt het vol tot week 36 werken. Tot nu toe gaat het prima dus ik kan op dat moment zelf nog beslissen wat ik doe. Maar tot nu toe hou ik 6 week van te voren aan.

Ja ook ik stop weer 6 weken van te voren, heerlijk het werk loslaten en toe leven naar de komst van de baby. Laatste spulletjes kopen (Zwitsal enzo :) en fysiek uitrusten voor de bevalling en de drukke tijd daarna.
Als je na de bevalling toch liever meer dan 10 weken thuis wilt zijn, kun je altijd nog een paar weken vakantie achter je velrof aanplakken of ouderschapsverlof opnemen (ik ga wsl. pas weer aan het werk als de baby 6 maanden is).

Succes met de laatste weekjes op je werk, hier nog minder dan 6 te gaan: 20 sept. laatste werkdag (maar na vandaag de rest van deze week vakantie dus eigenlijk nog 5 weken werken).

Terug
Bovenaan