verloffff en warmte

Hee vandaag lekker verlof!niks moet alles mag! Heerlijk. En ben ik de enige die liever niet wil dat het zo warm is/wordt? Pfff als de kleine eruit is mag het wrl tropisch worden hoor maar nu als ik mag kiezen doe maar iets koeler..want ik ben weer een olifantje. Voorsl de voeten en handen... Liefs

Mijn voeten worden ook al wel wat dikker maar gelukkig bestaan er slippers ;)
Ook ik heb verlof (vandaag 1e daggie) maar als je halve dag boven een toiletpot hangt verlang je wel naar de uitgerekende datum dat alles weer "normaal" word.
Temperatuur vond ik vandaag eigenlijk wel heerlijk.
Af en toe de zon maar voornamelijk bewolking :)

whahahaha ken het helemaal!!!! scheelt gewoon 3 kilo smorgens en savonds op de weegschaal met al dat vocht!!!! ja en tis zeker warm!!!
straks mag het van mij ook tropisch zijn maar nu nog ff niet. helaas niks over te zeggen he!!!!!
geniet lekker van je verlof!!!!

k ben normaal echt een zon en warmte mens, maar nu pfffff zo mag het zijn na de bevalling haha.. K zweet me nu al kapot met stilzittten binnen waar het nog koel is.... En idd lekker veel vocht, dat merk je meteen.. Me trouwring mag voorlopig aaan mij ketting hangen haha...
Iedereen lekker genieten

liefs

gelukkig ben ik dus niet de enige die er last van heeft ;) hier bungelt de trouwring ook al aan de ketting;)
zo lekker zwembadje al opzetten voor dochterlief en mamsie gaat er ook maar lekkerbij in denk ik haha

Hier nog een hoor, ik denk dat ik de laatste paar weken maar nachtdier word. Warmte gaat nog wel, maar zodra de zon erbij komt...dan sta ik te duizelen op mijn poten. Nog een weekie werken en dan begint ook mijn verlof. Als de kleine er is, kom dan maar op met de zon, lekker snel buiten wandelen!!

Zo zie je maar weer dat iedere zwangere vrouw anders is. Ik heb steeds gezegd: "Als mijn verlof begint dan wordt het mooi weer." En ja hoor, het is ook echt zo :) Ik heb het liever warm dan koud! Natuurlijk blijf ik wel in de schaduw, want anders verander ik in no time in een gekookte kreeft... Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een zeer bescheiden buikje heb en dat ik ook (nog) geen last heb van vocht vasthouden. Ik geniet!

Terug
Bovenaan