Verloffff!

A

Anoniem

Guest
Eindelijk het is begonnen!
Eerst 2wk vakantie en dan het echte zwangerschapsverlof!

Ben benieuwd wie er nog meer al vrij is en wat jullie gaan doen?
Nestelen? Geniet!

Lfs Natas

Hoi,

Officieel is mijn verlof donderdag ingegaan maar ik zit dus al 2 maanden thuis. Ik verveel me echter nog niet. Denk dat ik zelfs tijd tekort ga komen. Ben nu op dinsdag en donderdag (dan zitten de kinders op het dagverblijf) bezig om alles schoon te maken en uit te zoeken (moet het alleen heel rustig aan doen door weeen dus schiet niet heel hard op).

En ik moet alles nog wassen en strijken. Wil ook de foto's van Kay en Indy nog inplakken anders loop ik zo achter. Dus ik moet nog flink aanpoten. De kans is groot dat ons kindje rond 38 weken komt (de vk wil rond die tijd weer gaan strippen als ik dan nog niet bevallen ben omdat mijn klachten zo erg toenemen).

Syl
34+3

Hey Natas!

Helaas ben ik nog niet 1 van de gelukkigen die al verlof heeft....
Ik heb net uitgerekend dat ik nog 9 diensten heb en dan ga ik ook genieten van alle vrije tijd! Zijn een hoop klusjes die ik uitstel tot het verlof, babykleertjes wassen bijvoorbeeld.
En dat begint nou wel te kriebelen (nesteldrang??) dus ik ben aan het aftellen!
Geniet er lekker van want ik vind het tot nu toe al snel gaan dat die weken verlof ook wel voorbij zullen vliegen!

Liefs Renske

Jaa ik heb sinds dinsdag verlof. Ik weet nog niet wat ik allemaal ga doen... ik voel me spijbelen (schoolziek). De eerste week heb ik gehad, nog 5 of meer te gaan voor de bevalling..... Ik ben altijd bang om me dood te vervelen, ik ben geen thuis zitter.

Monique

Hoi hoi,

Hier nog iemand die nu al geniet van haar verlof. Moet wel zeggen dat de tijd voorbij vliegt! Afgelopen week enorme last van nesteldrang gekregen. Alles gewassen voor de beeb. Heb het gevoel dat alles nu af moet en dat de beeb zich nu al kan melden. Dat terwijl ik begin okt ben uitgerekend. Maar genieten doe ik er zeker van, het komt nu allemaal zo dichtbij.

Geniet er allemaal van! Groetjes Sylvia

Mmmm, eerste verlofdag.
Voelt toch een beetje als spijbelen.
De hele wereld gaat door en ik zit hier.

Moet me er even aan toegeven denk ik!
Toch fijn om te weten dat ik niet de enige ben die verlof heeft
en zo'n dikke buik heeft hihi

Doeiii Natas

Ik heb al vanaf de zomervakantie vrij! Dus heb al heel wat vrije weken achter de rug.
Soms heb ik weleens een dag dat ik me verveel, maar over het algemeen valt het gelukkig mee.
Ik ben nu bezig om alle adressen voor de geboortekaartjes in orde te maken en uit te printen. Dan kan ik de enveloppen alvast stickeren.
Verder lees ik veel (heerlijk dat ik daar nu aan toe kom), kijk ik regelmatig een filmpje, ga op visite bij vrienden of ff rondneuzen in de stad. Hoewel dat laatste al wat minder gaat ivm bekkenklachten.
Dus zo vul ik m'n dagen een beetje.
Geniet lekker van je verlof!

Groetjes Rinske 37wk

He hallo,

Ik heb ook al een week verlof. Ten minste vorige week een weekje vakantieverlof en deze week is mijn zwangerschapsverlof ingegaan. Ik vond het echt een raar idee om zo lang thuis te zitten, maar ik moet zeggen dat ik mij tot nu toe prima vermaak. Ik doe alles op zijn 11 en dertigst, maar dat maakt niet uit. Heb last van nestdrang, het kamertje is al klaar, maar moet wel opgeruimd worden. Ben alles aan het wassen. Het is de vraag of het allemaal wel nodig is, maar het ruikt zo lekker en dan is het maar schoon. De enveloppen voor de kaartjes ben ik ook al aan het schrijven. Ik wilde eerst gaan stickeren, maar ach heb toch tijd zat en schrijven vind ik toch leuker om te doen.

Volgende week wil ik de box neer gaan zetten, want dan kan ik de katten gaan trainen dat ze daar niet in mogen.

Drukdrukdruk

Groetjes,
Sept16

Terug
Bovenaan