verloop laatste 14 dagen

A

Anoniem

Guest
Ladies,

Een klein en misschien stomme vraag. De laatste 14 dagen van je cyclus, moet dat altijd hetzelfde voelen= De eerste keer had ik hele gevoelige borsten, de tweede keer had ik echt buikkrampen en nu voel ik eigenlijk niets.

En een beetje smerige vraag. Op de dag van de eisprong (meestal 14e dag) moet ik wel eens een grote boodschap doen, alleen dat gaat bij mij altijd moeilijk, dus best wel druk achter zetten. Kan dit kwaad voor het eitje. Dit geldt ook voor de dagen daarna. Sorry hoor, maar ik zit er even mee.

Hopelijk heeft iemand antwoord op deze twee vragen.

Voor degene die zwanger zijn, van harte en ga er een onwijs gaaf jaar van maken.
Voor de andere uiteraard ook fijne kerstdagen, gelukkig nieuwjaar en veel klusplezier met een mooi resultaat.

x
Sandra D.

Iedere vrouw en iedere cyclus is anders. Dus ook jouw cyclus kan iedere keer anders zijn.

Er zijn zoveel dingen die van invloed op je cyclus en bijbehorende kwaaltjes kunnen zijn.

Stress, griep, verkoudheid, etc....

Zelf heb ik sinds drie maanden vanaf 2 dagen na mijn eisprong tot de dag dat ik ngesteld wordt, enorm gevoelige en pijnlijke brosten. Dit had ik eerder niet, of in mindere mate.

Succes
Miep

Terug
Bovenaan