Verloop miskraam

<p>Vorige week zaterdag had ik voor het eerst bloedverlies. Afgelopen maandag bleek tijdens een echo dat het niet goed zat en mijn lichaam de zwangerschap aan het afbreken was. Ik heb de afgelopen dagen veel pijn gehad en woensdag en donderdag wat stolsel verloren. Het bloed werd steeds bruiner en minder waardoor ik dacht dat het bijna achter de rug was. Nu had ik net juist weer heel rood bloed. Wie herkent dit en kan me meer vertellen over het verloop van een miskraam? Ik las op internet dat je soms direct na je miskraam een normale menstruatie krijgt. Klopt dat? </p>
 
Hi JuneM, wat naar dat je dit ook mee moet maken. Heel veel sterkte!
Mij werd verteld dat je na/tijdens je miskraam nog een week tot max 10 dagen mag vloeien. Dan moet het wel stoppen, is het niet zo zou het kunnen zijn dat er nog wat achter is gebleven. 
Bij mij gaven ze ook aan dat dit idd soort menstruatie is en je hierna nog vruchtbaarder bent door compensatie van je lichaam.  Ik kreeg het advies om eerst weer een keer gewoon ongesteld te worden om te kijken of alles nog zijn werk deed.  Dit heb ik ook gedaan en nu inmiddels alweer 31 weken zwanger.  
 
 
Dankjewel voor je berichtje! En gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat fijn dat je nu al zo ver bent!
Als ik het goed begrijp, na het verlies van de stolsels nog max een week tot 10 dagen? Heb een lieve verloskundige die me regelmatig belt hoor maar die wil ik in het weekend niet storen met zo'n vraag. Hoop idd dat ik erna extra vruchtbaar ben en ik ook weer snel zwanger ben! 
 
Dankjewel! In het begin vond ik het heel spannend na een miskraam maar dat is niet raar. 
Ja dat is wat ze tegen mij zeiden, mocht het dan nog bloeden maken ze vaak nog een echo om te kijken of er nog wat is achter gebleven wat voor die bloedingen blijft zorgen.   Snap ik, ik ben ook heel terughoudend hoor met bellen.
ik hoop dat het snel weer lukt bij je en dat je ook mag genieten van een fijne zwangerschap!  Voor nu nog even sterkte! 
 
Hoi hoi, 
wat rot van de miskraam.. zelf heb ik 19 dec een miskraam gehad en wilt het niet echt vlotten. 
Na 3 keer 2 rondes pillen te moeten inbrengen opnamen in ziekenhuis is het vruchtje eruit maar nog steeds weefsel te zien. Nu einde van de maand weer een echo en gesprek en hopelijk dan geheel schoon om weer door te gaan voor eeen nieuwe poging ivf. 
Laat iig goed checken of alles weg is. 
 
Heel veel succes 
 
Hoi hoi
 
Ik heb op 14 november een miskraam gehad. 
Bij mij verliep het als volgt:
14 november rond half 1 opeens helder rood bloedverlies zonder buikkrampen, rond 18.00 uur wat stolsels verloren en nog steeds bloedverlies ook zonder buikpijn. Dagen erna bloedverlies gehad soms uren niks en dan weer wel. 23 november echo gehad ivm bloedverlies wat ik nog steeds had ( maar alle dagen minder dan menstruatie inlegkruisje was voldoende) er was alleen verdikt slijmvlies in de baarmoeder te zien dag erna werd het bloedverlies meer voor 2 dagen en erna weer minder 28 november is het na 14 dagen eindelijk gestopt. 23 december had ik weer mijn menstruatie wat normaal verliep.
Zou nu de 20ste januari weer mijn menstruatie moeten krijgen maar hoop natuurlijk op een positieve test.
 
Groetjes 
 
Hoi JuneM,
Helaas zitten we in hetzelfde schuitje. En ik dacht ook dat het bijna over was en vandaag weer meer en helder rood bloedverlies. Volgens de vk kon dat gewoon. En hoort het helaas allemaal bij de mk.
Sterkte verder! 
Hoop dat gauw het bloedverlies over is bij je dan voel je je ook al weer wat beter.
 
Terug
Bovenaan