Verloop van omstandigheden

<p> Hoi iedereen </p><p> </p><p>Ik vroeg mij iets af.. hopelijk kan iemand antwoord geven </p><p> </p><p>Er zijn velen voorbehoedsmiddelen zoals: de pil, spiraal, condoom, ect. En mocht je toch nog alles vergeten zijn, verkeerd gebruikt of op het moment niet aan gedacht hebben, dan heb je ook nog de morning after pil om een eventuele zwangerschap (alsnog) te voorkomen.</p><p> </p><p>Wat hebben jullie vooraf hieraan gedaan voor dat het een ongepland gewenste zwangerschap werd?</p>

Hoihoi, je doel van deze topic is mij een beetje onduidelijk? Of het nou écht ongepland was of (zoals je zelden hoort) stiekem toch niet: waar wil je heen met je vraag aan die personen waar het ‘ongewenst’ was? Is het jezelf gebeurd, is dit voor een scriptie, bewijs naar je partner dat het zelfs met al die dingen toch mis kan gaan, wil je weten wat het minst effectief blijkt zodat je zelf de beste keus pakt?

Ikzelf had beide keren totaal gepland met mijn partner. Wel pas later in het leven gezien we elkaar pas laat leerden kennen. Vandaar gebruikte ik voorheen de pil.
Oh en ben in 16 jaar “behoorlijk actief” te zijn dus nooit door die pil heen zwanger geraakt! Verschillende seksuele partners, verder totaal niks gebruikt qua condoom of whatever. Een ander gebruikt 3 soorten anticonceptie producten en raakt nog knocked up bij wijze van. Dus echte beloftes kan niemand maken, en waar het in dit geval dus fout kan gaan zijn >2< mensen betrokken! Dus nooit schuldig voelen als je vent in deze situatie dom gaat lopen doen ofzo he?!

Succes, waar het ook voor is ?

Terug
Bovenaan