Verlosk met 35 weken!

Jullie weten allemaal dat ik met 33 weken voor een groeiecho bij de gyn ben geweest. Dat het inderdaad een kleintje blijkt te zijn maar wel gezond en ook was alles met de bloedtoevoer perfect. Ik kon dus terug naar de verloskundige.

Vandaag moest ik weer naar de vk. Ik vond het spannend allemaal want ja... straks kun je weer voor een groeiecho als ze twijfelen.. maar dit keer was alles goed. Mijn baarmoeder stond precies waar die moest staan met 35 weken dus ja... niet te klein ofzo... ik had gedacht dat dat toch wel het geval zou zijn. Ik ben wel heel erg blij met dit nieuws. Ze zei dat het misschien wel een groeispurtje had gemaakt.
Ik heb ook veel gerust de afgelopen tijd... misschien heeft het toch invloed gehad!

Dus dat geeft weer een positieve boost voor de laatste weekjes... en dan het zonnetje vandaag... zo lekker als je je weer kunt ontspannen. Dat gevoel heb ik echt gemist in de afgelopen weken... ik bleef er maar over nadenken/piekeren!

En nu ga ik het echt proberen los te laten, al gaat me dat zwaar vallen... want ik ben een echte piekerkont... en kan altijd wel wat bedenken wat mis zou kunnen gaan...

xx

hey hey

das heel fijn om telezen hoor!!!
ben blij dat het zo goed gaat met je kleintje.
en dat je der misschien nu wel een klein beetje gerust op kan zijn dat het allemaal goed komt.
al geloof je dat echt pas wanneer het geboren is en je het veilig en wel in je armen heb liggen ;-)
maar goed... geniet er nog maar even van voor je het weet is het zo ver !!

liefs shirl.

Heey,

Gelukkig dat alles goed gaat met de kleine!!

Wij zijn gisteren bij de verloskundige geweest, we moeten a.s. dinsdag naar het ziekenhuis voor een groei echo.. onze kleine ligt 2 weken voor op groei denkt de verloskundige.. ik ben nu 33 weken. Ik weet totaal niet wat dit inhoud en wat ik moet verwachten.. iemand ervaring hiermee?

Groetjes

Terug
Bovenaan