verlosk

kom net van de verlosk, de baby ligt nu met hoofd naar beneden.. zal vannacht wel zijn gebeurt want heeft me de hele nacht wakker gehouden met zijn bewegingen. hopen dat het nu blijft liggen, ijzer was nu 7,1 yeh eindelijk gestegen. ben alleen vergeten te vragen of ik nu mag stoppen met de staalpillen. ben ze zo zat, wil wel eens gewoon eten zonder rekneing te houden met het tijdstip van inname plus eten. ook wel eens weer normaal willen poepen. bloeddruk ook normaal. wel moe maar komt omdat ik nog snel teveel op mijn werk wil doen voordat ik met evrlof ga.

YES je beeb is gedraaid!! :D:D
Fijn dat alles goed was... je ijzer eindelijk omhoog..... Hier is ie dus te laag... zat op 5,7 nah jah komt wel weer omhoog.......

Eneh.. oppassen he, niet te veel meer doen voor je met verlof gaat............. :p
Ik ken het gevoel je wilt het graag goed achterlaten. Weet niet wat voor werk je doet... maar het streven is er vaak altijd...

Goed opjezelf passen....

Hoi lorena.
Como estas,aveces te pierdo la pista.
Mij baby is de laaste dagen in vol bewegin soms doet ff pijn.
Ik heb vandag Perineum massageolie van Weleda gekocht.ze zeggen dat helpt te versoepelen voor de bevalling dus ik ga wel proberen is mijn eerste bevalling dus ben toch beetje bang !!
Emi

Hey, fijn dat alles goed is nu, mooi dat de kleine ook gedraaid is, dat zal ook wel een opluchting zijn!
Doe idd maar rustig op je werk, er zal altijd iets blijven liggen of nog bijkomen, doe wat je nog kunt en de rest is voor je vervanger!
Liefs MJ

Hey Lorena,

fijn dat de kleine uit zichzelf gedraaid is!!
En nog een weekje en je kunt ook genieten van je verlof HEERLIJK!!!!!!!!!! Kan je eindelijk rustiger aan doen.

Groetjes Anne

hoi emilce, ben benieuwd of de massageolie werkt. heb het nooit gebruikt. gewoon goed luisteren naar de verlosk en dan heb je het minst kans op uitscheuren.
como siques con el embarazo. ya tienes todo listo?

anna-lovely wel balen zeg dat je ijzer zo laag is, maar is goed excuus om extra rustig aan te doen en heerlijk tussendoor te slapen. hoop dat het snel stijgt.

wat betreft het werk overlaten voor mijn opvolger is toch lastig hoor. we zijn al onderbezet maar ja volgende week is donderdag de laatste dag en dan is het klaar.

Het moment van innemenen van staalpillen komt niet zo nou ik zou ze mooi nog blijven slikken want na de bevalling kan je hb weer dalen. Ik heb ook staalpillen en ik slik er een meteen als ik uit bed kom en de tweede als ik begin met koken. Succes verder en idd rustig aan op je werk.
Groetjes Esther

Terug
Bovenaan