<div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Hoi! Ik ben Fee, een 1ste jaars Verloskunde student aan de Academie van Verloskunde in Amsterdam (AVAG). </div><div> </div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Ik ben momenteel voor een hele leuke stage opzoek naar een zwangere die ik mag volgen tijdens haar zwangerschap en nu tussen de 8 en 16 weken zwanger is. Het handigste zou zijn als je ook in de regio Amsterdam woont. </div><div> </div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Ik hou tijdens deze bijzondere stage een logboek bij van mijn bevindingen, die je dan aan het einde van mijn stage natuurlijk ook te zien krijgt. </div><div> </div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Vind je dit wat? Laat het dan zsm aan mij weten via feegroenendijk@gmail.com en dan kan ik je meteen verdere inhoudelijke informatie geven over deze stage die ik voor mijn opleiding moet doen.</div><div> </div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Groetjes! Fee</div>