Verloskunde Student zoekt Zwangere!

<div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Hoi! Ik ben Fee, een 1ste jaars Verloskunde student aan de Academie van Verloskunde in Amsterdam (AVAG). </div><div> </div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Ik ben momenteel voor een hele leuke stage opzoek naar een zwangere die ik mag volgen tijdens haar zwangerschap en nu tussen de 8 en 16 weken zwanger is. Het handigste zou zijn als je ook in de regio Amsterdam woont. </div><div> </div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Ik hou tijdens deze bijzondere stage een logboek bij van mijn bevindingen, die je dan aan het einde van mijn stage natuurlijk ook te zien krijgt. </div><div> </div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Vind je dit wat? Laat het dan zsm aan mij weten via feegroenendijk@gmail.com en dan kan ik je meteen verdere inhoudelijke informatie geven over deze stage die ik voor mijn opleiding moet doen.</div><div> </div><div style="color: #000000; font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium;">Groetjes! Fee</div>

Hoi, wat leuk dat jullie op mijn vraag reageren!

BenB wow wat geweldig dat je zwanger bent van een tweeling! Inderdaad jammer dat je niet in de directe omgeving woont van Amsterdam.

Mamasindsfeb wat leuk! Ik zal je meteen een mailtje sturen met verdere inhoudelijke informatie over mijn stage. Groetjes!

Terug
Bovenaan