verloskundige bezoek,28 weken vandaag

hallo dames
Ik heb vanochtend weer even mogen luisteren naar het hartje van de kleine meid,alles was prima,ze schopte flink tegen de doptone haha.en loopt voor qua groei,baarmoeder 1-3 boven navel,en nu over 3weken weer controle,en daarna een groei-echo,wat gaat het snel echt ...nou ff nagenieten

Hoi,
Ik ben vandaag ook weer op controle geweest met 27+3 en bij ligt de baarmoeder ook voor.
Hartje klopte weer netjes,kleine lag/ligt in stuitligging,maar heeft nog tijd om te draaien...

Ik heb ook over 3 weken weer de volgende controle en daarna om de 2 weken en met 34 weken de liggings echo,dan wil mijn moeder graag mee.
Die wil de kleine ook nog even op het schermpje zien voordat hij/zij geboren wordt.

Nu maar weer genieten want de bewegingen worden steeds sterker.

hoi rian-sanne,fijn dat het bij jou ook goed was,en idd de kleine hft nog genoeg tijd om te draaien,bij mij lag ze wel met kopie naar beneden en rugje rechts van mijn buik,maar ook dat kan nog veranderen,verder ook lekker aan het genieten

ik heb t idee dat de kleine hier nog alle kanten op tuimeld
soms denk ik...nu ligt ie met zn kopje of kontje boven/beneden...maar heb ook vaak t gevoel dat meneer overdwars ligt:S

maar goed...ik schijn een enorm ruime buik te hebben...dat merk ik ook aan t schoppen...hij heeft t erg naar zn zin daar binnen

bij mij zit de baarmoeder 4 vingers boven de navel....behoorlijk hoog dus...voor 28.1...maar goed...maandag mogen wij weer voor controle...en we hebben dan ook nog ff een echo....voor de fun...ff gluren nog;-)

hoi Rianfesan,volgens mij zitten onze baarmoeders ongeveer gelijk,kom soms al adem tekort ook hihi,en idd bewegen en schoppen kunnen ze goed,ik voel het soms aan alle kanten tegelijk,wel leuk en lief weer he

hoi tien....
adem tekort heb ik al heel de zwangerschap zowat...haha
en t is heerlijk...al die schopjes...maar ik merk nu wel dat meneer groot en sterk word....hij kan soms behoorlijk hard uit de hoek komen....zo...een rechtse...roep ik dan;-)))

Terug
Bovenaan