verloskundige bezoek..bijna weer

heey dames

a.s maandag ben ik alweer 15weken zwanger en mag ik weer op controle naar de verloskundige,spannend.de echo gehad met 10weken dus is alweer een poosje geleden.voel me verder prima alleen erg moe,maar als dat alles is he mogen we niet klagen

Dat is zeker spannend. Ik mag morgen middag weer. Me laatste echo was 20 februari en ik vind het even goed nog spannend voor morgen. tijdens de echo was ik 11 weken en 2 dagen en morgen ben ik 13 weken en 5 dagen dus er zit niet zo heel veel tijd tussen maar toch heb ik de zenuwen. Wel prettig dat je zo goed voelt op de moeheid na.

Hey,
Ik moet vandaag weer om half 8 vind het heel spannend ben echt benieuwd ben nu dikke 13 weken maar blijf toch onzeker eerst vanavond maar es zien en dan valt er een grote last van onze schouders en als alles goed is mag iedereen het weten.

Liefs

@yfke,

Heb je het al zolang erboven weten te houden,bij mij valt het niet meer te ontkennen...

Ik heb op 27 maart weer een afspraak ben dan 16 weken en 4 dagen.

Ben dan ook heel benieuwd hoe het dan met de kleine gaat!vind het iedere keer weer spannend...

@tien wel fijn dat je je goed voelt en de vermoeidheid zal ook wel snel overgaan

@joycejeroen,je mag weer lekker snel op controle komen heeft dat een speciale reden??

Terug
Bovenaan