Verloskundige bezoek vandaag...

Vanmorgen bij de vk geweest. Ik had een invaller deze keer (dat heb je in de zomer he.... )
Eerst bloeddruk gemeten, die was wat laag (100/55)

Toen even wat info gehad over de 20 weken echo en wat folders mee.

Gekeken naar de baarmoederstand, ging keurig mee in de groei. En toen wilde ze het hartje luisteren.....
Het bleef stil daarbinnen.... Ik zag echt dat ze dacht he nee, dat kan toch niet. Nog proberen, ze kreeg het niet voor elkaar.
O zegt ze, nou ik ga kijken hoor met de echo. En ja, daar zat ons kindje, vrolijk te zwaaien en toen heb ik voor het eerst ook het hartje gehoord!!! Wat bijzonder weer zeg! Vind het zo'n prachtig geluid.

Verder was er met het hematoom en het bloed niets veranderd. Nog steeds hetzelfde.
Over 3 weken weer terug (even een check voordat we op vakantie gaan, eigenlijk heel fijn!!)

Al met al, een hele leuke foto meegekregen dat het kindje echt zijn/haar vingertje opsteekt hihi... mn man vond het helemaal schattig!

Dat was het weer! Fijne avond allemaal!

Lieverd,

Dat was vast even schrikken, dat ze het hartje qua geluid niet kon/vinden.....Ben blij te lezen dat het toch is gelukt! Er is geen mooier geluid zeg :) Kan me helemaal voorstellen dat jullie helemaal gek zijn op je ukkie. Leuk ook dat hij/zij zo lekker aan 't bewegen was, even papa en mama laten weten dat ik er ben! Haha!

Jammer dat er nog niets is veranderd maar het is iig niet erger en dat is wel goed nieuws! Goed dat ze je nog ff extra controleren voor jullie vakantie, geeft ook een fijn gevoel toch?

Fijne avond! Liefs Lynn.

Zooo dan is behoorlijk schrikken als ze het hartje niet direct vinden, fijn dat ze een echo maakte en alles goed was met de kleine.
Prettig dat je voor de vakantie nog mag komen, hopelijk is het hematoom dan ook kleiner geworden.

Hoi mama van Evi,

Schrik, maar dat kan, dat ze het hartje niet horen. Wij werden er vooraf voor gewaarschuwd. Fijn dat ze uitweek naar een echo. Leuk joh, dat je je uk onverwachts te zien kreeg.
Gelukkig geen negatieve ontwikkelingen mbt het hematoom. En super dat je voor jullie vakantie nog een keertje mag komen.
Geniet van de prachtige foto!!!

Pffff gelukkig alles weer goed voor zover!!! Lekker nog even een checkup voor je vakantie!

Is ook een heerlijk geluid het hartje he! Ik ga het maandag waarschijnlijk pas de eerste keer horen! Ben zoooooo benieuwd!

Liefs

Terug
Bovenaan